Vierailija

Eilisestä videotallenteesta uutissivustolla. Työkaveri usein puhunut, että tahtoisi jo mummoutua vaan mitenkähän nyt on laita. Kertoakko hänelle ja kysyä että näitkö tyttären olevan eilen Pride-marssilla?

• ylös 4
  • alas 101

Kommentit (20)

Vierailija

Toinen puoli Suomea on avoin ja suvaitsevainen ja se toinen puoli kurkkii ja juoruilee. Kumpaan puoliskoon haluat kuulua?

• ylös 81
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä ja moni muu tuttu ollaan osallistuttu kulkueeseen, vaikka heteroita ollaankin.

• ylös 59
  • alas 4
Vierailija

Vaikka tyttö olisi lesbo, niin lapsenlapsia voi tulla silti. Voi myös käydä niin, että tyttö on hetero, joka ei halua lapsia. Kenelläkään ei ole mitään velvoitetta lisääntyä. Heterot käyvät noissa tapahtumissa. Oli miten oli, asia ei kuulu sinulle pätkääkään.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toinen puoli Suomea on avoin ja suvaitsevainen ja se toinen puoli kurkkii ja juoruilee. Kumpaan puoliskoon haluat kuulua?

En kumpaankaan. 

• ylös 2
  • alas 16
Vierailija

Marssin vihreiden possessa ja paljon oli lapsia mukana. Itsellänikin on lapsia. Tyttäreni oli transkavereidensa ja.poikaystävänsä kanssa !

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muu tuttu ollaan osallistuttu kulkueeseen, vaikka heteroita ollaankin.

Miksi?

• ylös 1
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siellä on kivaa.

Tuleeko yllätyksenä, että useimmat heterot kannattavat homojen yhtäläisiä oikeuksia ja useimmilla on myös homoseksuaaleja kavereita?

• ylös 36
  • alas 2
Vierailija

Li Andersson, Paavo Arhinmäki, Nasima Razmyar, Merja Kyllönen, Jan Vapaavuori ja Ozan Yanar olivat myös paikalla. Kuka kertoo niiden äideille? Ja Junes Lokka!!!

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Hohhoijaa. Heterous ei takaa lapsia, homoseksuaalisuus ei estä lapsia ja voihan se olla biseksuaali, trans, queer, lokeroimaton tai ihan vain lgbtq-ally.

Huolehditaan vaikka niistä omista asioista vähintään sen sijaan, että murehditaan asioita, joita ei edes ymmärrä.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi, että vieläkin on olemassa ap:n tyyppisiä ihmisiä.

Vierailija

Mistä lähtien seksuaalisuus on Suomessa määrittänyt sen onko ihmisellä ihmisoikeuksia vai ei?

Vierailija

Huomasitko, että kulkueeseen osallistuneilla oli lapsiakin?

Sivumennen sanottuna eipä se heterouskaan siitä ole tae, että lapsia hankkii. Kaikki eivät halua, eivätkä kaikki halustaan huolimatta onnistu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.