Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
kammokas

Serkku matkustelee paljon työkseen ja on saanut näin ystäviä ympäri maailmaa. Haluaisin päästä käymään afrikassa ja intiassa vain sen luonnon takia. Mutta olen kovin herkkävatsainen ja vähän siksi bakteerikammoinen. Serkku on luvannut, että jos lähden hänen mukaan, asumme aina jonkun vähintään keskiluokkaisen kotona. Joten ruoan voimme tehdä itse. En pidä niin mausteisista ruoista enkä ole kiinnostunut illlanvietoista yms. missään. Jos kypsennämme kaiken tekemämme ruoan, voinko kuitenkin saada ripulin?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Voit. 

Bakteerikanta yleensäkin on niin erilainen että vaikka kuinka kuuraisit käsiä ja söisit vain kypsää/kuumaa ruokaa niin voi tulla ripuli.

Kun olimme viimeksi Turkissa niin sain sen jälkeen ripulin...onneksi iski vasta kotona...pari tuntia kotiin tulon jälkeen.  Ja ei ollut eka matka Turkkiin mutta aina ennen olemme olleet terveitä. Eikä nytkään muut sairastuneet kuin minä. Tosin minä olin ainut joka kävi lentokoneen vessassa joten tarttuiko sieltä? Oli hyvä käsihygienia, maitohappobakteerit ja en syönyt mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit. 

Bakteerikanta yleensäkin on niin erilainen että vaikka kuinka kuuraisit käsiä ja söisit vain kypsää/kuumaa ruokaa niin voi tulla ripuli.

Kun olimme viimeksi Turkissa niin sain sen jälkeen ripulin...onneksi iski vasta kotona...pari tuntia kotiin tulon jälkeen.  Ja ei ollut eka matka Turkkiin mutta aina ennen olemme olleet terveitä. Eikä nytkään muut sairastuneet kuin minä. Tosin minä olin ainut joka kävi lentokoneen vessassa joten tarttuiko sieltä? Oli hyvä käsihygienia, maitohappobakteerit ja en syönyt mitä tahansa.

No voi itku, mä en pääse varmaan ikinä ulkomaille kun mulla toi ripuli vie voimat ihan täysin, aina. Ruoka-aineallergioitakin ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla