Miten opin myöntämään virheostokset ja luopumaan niistä?

Ammattijärjestäjä Ilana Aalto vastaa lapsiperheiden kotiin ja järjestykseen liittyviin kysymyksiin. Kuva: Ilana Aalto

Minulle ongelmallisin kohta tavaroiden suhteen on vaikeus myöntää virheostokset. Miten nämä virheet voisi huomata jo kaupassa?Lue koko juttu

Kommentit (8)

Käyttäjä2628
Seuraa 
Liittynyt10.9.2016

Samaa mieltä syistä, jotka johtavat virheostoksiin lomalla.

Eri mieltä siitä, miten kannattaisi toimia. Minusta lomalla voi ostaa paukauttaa jotakin, jos siltä sattuu tuntumaan. Jos osoittautuu hutihommaksi niin so what. Lomalla aika on rahaa ja saa olla kyllä aikamoinen hankinta, jolle kannattaa uhrata kahtena päivänä aikaa! Mieluummin turha mekko mukaan ja seuraavana päivänä näkemään jotakin, mitä ei kotona ole.

Voi myös pohtia sitä, kannattaako matkustaa kohteisiin, joissa korostuu ostelu.

Vierailija

Itse olen pihi ja harvoin hankin mitään itselleni. Mutta jostain syystä lähipiiri hankkii joko minua varten tai sitten itselleen vaatteita/asusteita/kenkiä jotka vikaostoksia heille, joten ne päätyy minulle. Tällä tavalla minulle kertyy paljon tarpeettomia tavaroita joista en osaa hankkiutua eroon vaan käytän vaikkei ne ole sellaisia joita itse hankkisin. Pihinä koen mahdottomaksi sen että kieltäytyisin näistä kun muuten heittävät roskiin.

Vierailija

Lopetin tavaroiden ja vaatteiden ostamisen lomamatkoilla miltei kokonaan 15 vuotta sitten. Joitakin koruja ja huiveja olen hankkinut. Kaikkea saa nettikaupoista palautusoikeuksin. Hutien määrä vähenee eikä jälkikäteen tarvitse harmitella, että miksi tuli tällainenkin kaapu hommattua.

Vierailija

En halua lomilla tuhlata aikaa ostoskeskuksissa tms. Katselen mieluummin ihan muita juttuja. Näin pärjään yleensä pelkästään käsimatkatavaroilla joten ei tarvitse jonottaa laukkuja lentokentällä. Kaapissani ei ole ylimääräistä kamaa. Elämä on valintoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat