Onko ero käynyt mielessä? Kerro siitä puolisolle

Äkkilähtö on hyvä vaihtoehto vain silloin, jos suhteessa on väkivaltaa. Kuva: iStockphoto

Kumppanilla on oikeus tietää eroajatuksista mahdollisimman pian. Se ennustaa parempaa yhteistyötä myös silloin, jos erosta tulee totta.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Puolison erosta puhumiset aikoinaan ovat aiheuttaneet sen että minusta hän ei ole kovinkaan sitoutunut parisuhteeseemme, joka taas johti siihen että ryhdyin välinpitämättömäksi parisuhdeasioissa. Mitä väliä jos toinen haluaa erota? Emme ole eronneet, mutta jos puoliso sitä ehdottaa, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan. Olemme nykyään ehkä enemmänkin asuinkumppanit, kuin pariskunta.
t. Mies

Vierailija

Minusta olisi kyllä kamalaa alkaa keskustella erosta ennen kuin edes varmasti tietää, haluaako sitä. Tuntuisi, ettei sen jälkeen mikään ole samoin kuin ennen. Riippuu varmaan ihmisestä, mutta aika varmaan tulee vahinkoa suhteelle. Eikö olisi parempi ottaa puheeksi se, minkä halusi olevan toisin suhteessa?

Vierailija

Jutussa lukee että ero on aina kipeä? Ei minulla ollut. Tunsin pelkkää suurta helpotusta päästä pois suhteesta jossa mies eli omaa elämäänsä ja asui käytännössä omassa huoneessaan. Minä lasten kans meidän elämää. Minä hoidin lapset, 3 pientä, ja kodin ja mies syyllisti minua ku en tehnyt hänen kanssaan vielä pihatöitä. Ero ja oma asunto huippujuttu. Sain olla omassa kodissa ilman painostavaa tunnetta. Exäni ei halunnut suudella ja muutakin touhua oli pari kertaa vuodessa. Onneksi sain vihdoin lähdettyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat