Onko kenkäsi pidempi vai lyhyempi kuin pääsi päälaesta leuankärkeen?
Onko kenkäsi pidempi vai lyhyempi kuin pääsi päälaesta leuankärkeen?
klo 12:04 | 30.6.2017
Ota jalkaasi sopiva tennari käteesi ja aseta se peilin edessä kasvojesi sivulle pystyasennossa.
Huom! Saa mainita myös kengännumeron
Kenkä on..
Ääniä yhteensä: 16
Itselläni on huomattavasti pidempo kuin pääni. Koko 40. Ap
laitatko havainnekuvan. Laitetaanko se tennari naamaa vasten? entä jos pään uloin osa on nenä eikä leuka, kumpaan sitten verrataan.
Laita se kenkä sivulle. Vertaa kumpi on pidempi. Youknow
Ap
Minä vaadin ett teette tämän testin! Ap
Tehkää testi ja vastatkaa. ap
Mitä merkitystä on?
Vaadin että kerrot miksi haluat tietää!
Tää kuulostaa joltakin kapakkaillan väittelyltä, joltain super innovatiiviselta teorialta. Haluan tietää mitä ajat takaa. :D
Tein testin. Mietin kyllä testiä tehdessä, että voisin tehdä lauantaina jotain muutakin kuin mittailla kengän ja pään eroa. Kenkä oli huomattavasti pidempi, kengänkoko 36-37.
Kenkä 37. Viis senttii päätä pidempi. Miks mä tein tän? :D
Testasin koon 42 lenkkarilla ja sitä vähän lyhyemmällä koon 40 feikkicrocsilla (kenkieni koot ovat 40–43). Crocs ehkä neljänneksen pidempi ja lenkkari kolmanneksen pidempi.
Jos jollakulla kenkä on päätä lyhyempi, niin onkohan hänellä sitten korkea pää vai pienet jalat – vai sekä että? Mulla epäilemättä on aika iso jalka, mutta mielestäni kyllä päänikin on aika iso, ja nimenomaan pystysuunnassa.
(nainen, n. 170 cm ja 65 kg)
Pidempi on, ihan silleen huomattavasti. Kengänkoko 38.
Ohjeet oli vähän vaikeat ymmärtää, mut eiks se jotenkin näin tehdä?:
https://images.vice.com/motherboard/content-images/contentimage/11751/13...
Kenkä vähän pidempi kuin pää, koko 37. Kiinnostaa muakin, mitä varten tätä kysellään - graduaineisto mammojen päänpituudesta suhteessa jalankokoon?