Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Minä voin aloittaa.
Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"?
Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Sivut

Kommentit (9413)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa.
Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"?

Vastaanpa sulle: voi mennä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa.

Voi mennä ihan vain nautiskelemaankin. :-) Esim. lahjakorteiksi moni antaa hierontaliikkeeseen kortteja, vaikkei tiedäkään saajan lihasjumitilannetta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?

Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa.

Ja kyllä se hieroja jokaiselta jonkun jumin löytää.

Vierailija

Miten se hämähäkki saa tehtyä niitä pitkiä seittejä? Hyppääkö ensin kauas ja pieree seittiä vai sylkeekö seittiä ja sit kipittää sitä myöden?
Juu, en todellakaan kehtaa tätä keltään kysyä 😅

Vierailija

Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

Ne voi olla remontteerattu umpeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se hämähäkki saa tehtyä niitä pitkiä seittejä? Hyppääkö ensin kauas ja pieree seittiä vai sylkeekö seittiä ja sit kipittää sitä myöden?

Mä luulen että se "ampuu" sitä pepustaan. En pysty googlaa tarkempaa tietoa kun pelkään hämppien kuvia, sori.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tälle repesin täysin =))) Nauran täällä, kirjoitan vastausta mitä en ees tiiä..=))

Ehkä se liimaa sen seitin pään ensin johonkin ja sitten hyppää. En tiiä..=))))

Tuskin pieree kuitenkaan=)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa.

Vastaanpa sulle: voi mennä :)

Ja tuo varmaan kannattaa sanoa hierojallekin, ettei poloinen yritä turhaan sormet viimeisiä vedellen etsiä  sitä hoidettavaa jumia tai kipu pistettä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ikkunanpokan yläreunassa suorakaiteen muotoinen uloke, se on se. Vanha talo, uudehkot ikkunat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä olen epäillyt. Ei täällä erityisen huono ilma ole kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä olen epäillyt. Ei täällä erityisen huono ilma ole kuitenkaan.

Ei välttämättä edes täysin ummessa, vaan voi olla esim. kaappien takana, niin ettet näe niitä, esim. peitelistojen takana. Niissä vaihtuu ilman jonkun verran, mutta ei niin hyvin kuin että ne olisivat täysin auki. 

Vierailija

En ole varma...Mut eikös se "hämyheikki" jotenkin pukkaa sitä seittiä pepustaan 😮? Tai sitten ei sinne päinkään😄Täytyypi googlata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä on ikkunanpokan yläreunassa suorakaiteen muotoinen uloke, se on se. Vanha talo, uudehkot ikkunat.

Näissä ei ole sellaistakaan. O magnum mysterium.

Vierailija

Kuuluuko se saunan katossa oleva venttiili olla auki vai kiinni saunoessa? Entäs kun sauna on kylmä.Siinä on keskellä nuppi josta voi siis painaa kiinni tai vetää auki.

Nimim.ensimmäistä kertaa asunto jossa sauna

Vierailija

Mun varvas näyttää siltä kuin siinä olisi sieni, mutta tutkimuksen mukaan ei ole. Lääkäri jätti asian sikseen, sanoi vain, että toisille noita tulee syystä tai toisesta. Mitäs mun nyt pitäisi tehdä vai elänkö vain tämän kanssa? Hävettää mennä mihinkään jumppaankaan, missä pitäisi olla paljasjaloin. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat