Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden tyttöystävät bikineissä juhannuksena mökillä kun omalla tyttiksellä oli päällä mummouikkarit

Vierailija
25.06.2017 |

siis sellaiset kokovartalouikkarit.. :(

En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.

M23

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit mökillä? Mökillä kuuluu saunoa ja uida nakuna. Ihme ameriikan meininkiä.

Vierailija
102/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihmiset syy, miksi en seurustele ikäisteni miesten kanssa. Ovat ihan käsittämättömän tyhmiä ja pinnallisia.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mulla myös naisella todella upea kroppa, mutta jotenkin ei itsetunto riitä esittelemään sitä. On liian itsekriittinen. Sitten kaikki parhaat miehet ihailee ja arvostaa niitä naisia, jotka on sinut kroppansa kanssa ja hilluu bikineissä aina kun mahdollista. 

Kai se on se suomalainen älytön ajatus että kynntilä vakan alle niin ei muut naiset puhu pahaa...

Vierailija
104/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu eihän kukaan VOI käyttää tyttöystävästä sanaa "tyttis"??!! Nolo!!!!

Vierailija
105/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr.Lovalova82 kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. Mulla myös naisella todella upea kroppa, mutta jotenkin ei itsetunto riitä esittelemään sitä. On liian itsekriittinen. Sitten kaikki parhaat miehet HIMOITSEE ja KUVAA niitä naisia, jotka on sinut kroppansa kanssa ja hilluu bikineissä aina kun mahdollista. 

Kai se on se suomalainen älytön ajatus että kynntilä vakan alle niin ei muut naiset puhu pahaa...

Korjasin tekstisi, ole hyvä.

Vierailija
106/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä paskasta jauhetaan sivu tolkulla??

Vierailija
107/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä sillä on, missä asussa ui

Vierailija
108/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pyöristynyt alavatsa, öh eikun pönpöttävä ja kokouikkarit. Onnea tulevalle isukille, toivottavasti hän on joku muu kuin sinä.

Vierailija
109/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks erehtyy moittiin aloittajaa niin koko ketju paahtaa samaa linjaa...mikä on. toinen voi olla ok vartalo muttei vaan halua kultansa nähen pukeutua naisellisesti ja muut oli sen tehtneet. älkää nyt vatus het alapeukkuja laittako kun erimielt tai faktat kertoo

Vierailija
110/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kaunis ruskettunut iho, on parasta pitää pilkkihaalaria mökillä!

Vierailija
111/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit on usein nuorten juttu, sillä niitä saa halvalla ja samalla pääsee esittelemään paljasta pintaa.

Kokouimapuvut on kalliita. Ja tyylikkäitä.

Mulla oli ajan hermolla oleva miesystävä jo yli kolme vuotta sitten. Tykkäsi nimenomaan uikkareista ja sukkahousuista naisella, biksut ja stay-upit oli kuulemma moukkamaisia, vähän kuin Kouvola-tukka. Ymmärsin pointin.

Kaverilla oli myös varaa ostella mulle sukkahousuja ja uikkareita kalleimmasta päästä. Pientä esineellistämistä, mutta niin luksusta.

Vierailija
112/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän kun sun tyttöystävä nuorempana. Hirveen epävarma vaikka mulla oli ihan hyvä kroppa. Naamioin kaiken siihen että en muka halunnut olla pinnallinen ja tyylitön vaikka sisimmässä oisin halunnu olla se tyttö joka tanssii rohkeesti aviciita biksuissa paljun laidalla.

Sitten löysin mun nykyisen rakkaan, joka hellästi auttoi mua pääsee yli mun epävarmuudesta. Muutamilla kivoilla lahjabiksuilla ja sylikaupalla kehuja saatto olla osuutta asiaan ;)

Viime kesänä ruissin jatkoilla skinnydip jätkien kaa, tänä kesänä... saa nähdä <3

Ja sori kokouikkarimammat, menkää terapiaan. Oikeesti.

Vierailija
113/114 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen estoisuus vaikuttaa miehen tyytyvaisyyteen valitettavan paljon

Vierailija
114/114 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on usein nuorten juttu, sillä niitä saa halvalla ja samalla pääsee esittelemään paljasta pintaa.

Kokouimapuvut on kalliita. Ja tyylikkäitä.

Mulla oli ajan hermolla oleva miesystävä jo yli kolme vuotta sitten. Tykkäsi nimenomaan uikkareista ja sukkahousuista naisella, biksut ja stay-upit oli kuulemma moukkamaisia, vähän kuin Kouvola-tukka. Ymmärsin pointin.

Kaverilla oli myös varaa ostella mulle sukkahousuja ja uikkareita kalleimmasta päästä. Pientä esineellistämistä, mutta niin luksusta.

Sukkahousut = miehen pitk kalsarit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi