Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden tyttöystävät bikineissä juhannuksena mökillä kun omalla tyttiksellä oli päällä mummouikkarit

Vierailija
25.06.2017 |

siis sellaiset kokovartalouikkarit.. :(

En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.

M23

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha. osta sille lahjaksi kivat biksut ja kehu kuinka sulla on maailman seksyin tyttis. Problem solved.

Vierailija
82/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa molemmilla olla vähän huono itsetunto.

Oli miten oli, toi on kuitenkin parempi kuin kaverin mökillä se yksi, joka kulki tussu paljaana joka paikkaan sisällä ja ulkona, kun muilla sentään jotain päällä. Niinkun olen tässä niin reteen avomielinen. Ei selkeästi häpeillyt läskejään, mutta ehkä olisi vähän kannattanut. Ei meinaan ollut kaunein näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijata ei kukaan ulkoista ja biksuissa ollut, niin kylmää. Itsellä oli sukkikset, mekko ja paksu pitkä neuletakki. Ja mikäs vika koko uikkarissa on, on niitäkinihan kivoja.

Vierailija
84/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saan poikaystävän käyttäisin mummo uikkareita ja jopa niiden pitäminen päällä tuntuu ahistavalta. Mikäli uimaan ei olla menossa pistän farkut ja hupparin. Ulkonäköäni on kehuttu ja saan miesten huomion itseeni menemällä juttelemaan. En tarvitse miestä, jolle olen vain ulkonäöllinen statuksen pitäjä. Tiedän, ettei muut näe minussa vikaa, mutta en tunne mukavaksi vähissä vaatteissa. Jos et seurustele naisen kanssa ulkonäön takia niin asian pitäs olla sulle ok vai haluatko muiden miesten kuolaavan hänen perään?

Miksi joku seurustelisi naisen kanssa jos ei ulkonäön takia?

Vierailija
85/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 ihan hyvin keksitty, ajankohtainen aihe. Ei kuitenkaan tarpeeksi omaperäinen. Sopiva porkkana johon ihmiset voivat tarttua, ja joka on toiminut hyvin.

Vierailija
86/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen juhannusalko ap:lla? Saiko tyttis hävetä, kun muilla oli komeammat?

Vierailija
87/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun tyttis kuvitteli, että muutkin olisi uimapuvussa eikä bikineissä. Sitten kun homma paljastui, oli liian myöhäistä vaihtaa.

Vierailija
88/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin yhteen kivaan tyttöön ja päädyttiin juhannustaikomaan kaverin paljun penkit rikki... Jatkettiin sitten saunan kautta taikomaan sisälle :D 

Vierailija
89/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko "mummo uikkareilla" sellaisia puuterin värisiä.. ? "NAKU-UIKKARIT" on nyt kuuminta hottia itsevarmoille, jos on noita iltapäiväpaskojen uutisia uskominen, (googlaa).

Mutta alasti parempi...

Vierailija
90/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko hävettää ihan tosissaan kun poikaystävällä ruman vihreät uimapöksyt ja muilla jätkillä seksikkäät speedot ja sixpäck, omalla rakkaalla hirvee pömppis, nyt kyllä hävettää mitä ne muutkin ajattelee musta...

Vierailija
91/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.

M23

Mä häpeäisin silmät päästäni jos selviäisi ettei poikaystäväni osaa kirjoittaa "pömpöttää"-verbia oikein.

Oletko sä joku  amispelle?

Vierailija
92/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi miettia etta omat valinnat vaikuttaa miehen hyvinvointiin. Ei voi pukeutua vain itsea varten.

Tarkea naisten ymmartaa tama!

Vierailija
93/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönpöttää 😂

Vierailija
94/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että löytää tän palstan. Ei varmaan tiedä kenestä kyse

Vierailija
95/114 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toki provo, mutta miettikääpä sitä, että mä en oo ikinä ollut rannalla edes kokouikkareissa! Shortsimallinen alaosa + leveäolkaiminen koko selän peittävä toppi on mun uima-asu.

Huh, soittakaa jo Iltasanomille. On niin epäseksikästä että!

Vierailija
96/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitte sentään jossain ulkomailla lämpimässä. Ei Suomessa ollut uikkarikeliä juhannuksena.

Kyllä Kaakkois-Suomessa oli aurinkoista ja lämmintä to-su..

Missähän kohtaa tuollainen ihme ollut?

14° taisi olla päivällä saimaan rannalla.

Etelä-Kymenlaaksossa oli ihan lämmintä, +19, parhaimmillaan taisi olla +21 ja aurinko tosiaan paistoi to-su, ja maanantainkin vielä. Nyt tiistaina ollut vähän sadekuuroja, mutta ainakin nyt taas paistaa :) Ei tosiaankaan mitään hellettä, mutta ihan ok kesäilmat, ei tarvinnut villapaitaa kaapista kaivaa  :)

Vierailija
97/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
98/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minälaisiin uikkareihin verhosit itse pienen pilisi?

Vierailija
99/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläsi on hyvä itsetunto, eikä sorru hyppimään massan mukana bikineissä kaiken maailman pissisten kanssa. Enemmän olisin huolissani omasta asenteesta, jos ei voi antaa toisen olla millainen on. Vaikka tyttöystävä onkin tosi läheinen, on hänellä silti oma tahto. Se on vahvuuden merkki.

Vierailija
100/114 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23

Hei, oletko tosissasi haukkumassa tyttöäsi täällä... puhuisit hänen kanssaan, jos sinulle on ongelma, ettei hän viihdy bikineissä !! aika rumaa, oikeesti !! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme