Kavereiden tyttöystävät bikineissä juhannuksena mökillä kun omalla tyttiksellä oli päällä mummouikkarit
siis sellaiset kokovartalouikkarit.. :(
En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.
M23
Kommentit (114)
Olitte sentään jossain ulkomailla lämpimässä. Ei Suomessa ollut uikkarikeliä juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Olitte sentään jossain ulkomailla lämpimässä. Ei Suomessa ollut uikkarikeliä juhannuksena.
Kyllä Kaakkois-Suomessa oli aurinkoista ja lämmintä to-su..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokouikkarithan on parhaimmillaan superseksikkäät
Baywatch-mallinen korkealle leikattu selästä avoimempi uikkari toimii joo, mutta niitähän käyttää lähinnä kilpauimarit. Mikään sellainen matalalla istuva perusuikkari joita käytännössä kaikki muut käyttää ei todellakaan ole seksikäs. Niissähän ei edes erota, missä kohtaa on lantio ja missä muu kroppa.
Jos vartalosta ei erotu lantio ja vyötärö kokouikkarissa, niin ei ne erotu kyllä bikineissäkään. Tasapaksu on tasapaksu vaikka voissa paistaisi.
Pakko myöntää että ymmärrän ap:n pointin. Aloitus edustaa epäilemättä juuri sen sortin pinnallisuutta, josta ei voi ääneen hiiskahtaa leimautumatta ihmishirviöksi, mutta minusta palstalla pitää voida avautua tällaisistakin asioista.
Mitä tähän nyt sanoisi? Miehet tykkäävät esitellä kaveriporukassa seksikkäitä tyttöystäviään, ja kyllä naisistakin on mukavaa esitellä tyylikästä ja hyvännäköistä miestä.
Se ei tarkoita, että nämä ominaisuudet olisivat parisuhteessa erityisen tärkeitä, koska rakkaus syntyy pääasiassa muista ominaisuuksista.
"pönpöttää"
Sinunlaisillesi on erityinen paikka helvetissä
Kysypä ap kuinka paljon tyttöystävääsi nolottaa kun nimittelet häntä ?
Järkyttävää. Kuinka nainen voi olla noin julma? En ymmärrä.
Provo varmasti mutta moni mies kokee vastaavan tilanteen ja arsyttaa
M16 valehteli ikäänsä hieman ylöspäin.
Miten itse pukeuduit juhannuksena? Lepattaviin shortseihin vai pantterispeedoihin? Niin että älä meille ala tyttistä haukkumaan.
Tyttöystävä saa ympäri vuoden hävetä poikaystävää, jonka järki seistä pönpöttää.
Naisten kannattaisi miettia etta omat valinnat vaikuttaa miehen hyvinvointiin. Ei voi pukeutua vain itsea varten.
Minun uikkariini kuuluu vielä päälle sellainen pikkuhamonen. On siis tuplasuoja alapäälle. Olisit varmaan pyörtynyt, jos olisit nähnyt sen juhannuksena.
Jos minä saan poikaystävän käyttäisin mummo uikkareita ja jopa niiden pitäminen päällä tuntuu ahistavalta. Mikäli uimaan ei olla menossa pistän farkut ja hupparin. Ulkonäköäni on kehuttu ja saan miesten huomion itseeni menemällä juttelemaan. En tarvitse miestä, jolle olen vain ulkonäöllinen statuksen pitäjä. Tiedän, ettei muut näe minussa vikaa, mutta en tunne mukavaksi vähissä vaatteissa. Jos et seurustele naisen kanssa ulkonäön takia niin asian pitäs olla sulle ok vai haluatko muiden miesten kuolaavan hänen perään?
Vierailija kirjoitti:
Minun uikkariini kuuluu vielä päälle sellainen pikkuhamonen. On siis tuplasuoja alapäälle. Olisit varmaan pyörtynyt, jos olisit nähnyt sen juhannuksena.
Ai kun ihanaa! Minäkin haluaoson uikkarit missä on hame päällä! Oliko kallis uikkari?
Vierailija kirjoitti:
Jos minä saan poikaystävän käyttäisin mummo uikkareita ja jopa niiden pitäminen päällä tuntuu ahistavalta. Mikäli uimaan ei olla menossa pistän farkut ja hupparin. Ulkonäköäni on kehuttu ja saan miesten huomion itseeni menemällä juttelemaan. En tarvitse miestä, jolle olen vain ulkonäöllinen statuksen pitäjä. Tiedän, ettei muut näe minussa vikaa, mutta en tunne mukavaksi vähissä vaatteissa. Jos et seurustele naisen kanssa ulkonäön takia niin asian pitäs olla sulle ok vai haluatko muiden miesten kuolaavan hänen perään?
Aseenteesi takia et saa poikaystavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseenteesi takia et saa poikaystavaa
Kyllä sitä on joutunu pakkeja antamaan ja miehet karvaasti pettymään monta kertaa kun en ole suostunut vähillä vaatteilla saati alasti heidän edessään olemaan pyynnöistään huolimatta. Itseäni ei haittaa sinkkuna oleminen yhtään.
Bikinit eivät ole uima-asu ollenkaan. Bikineitä käyttävät naiset, jotka keskittyvät auringonpalvontaan ja käyvät järvessä korkeintaan kastautumassa silloin tällöin. Jos ihan oikeasti uida haluaa, on uimapuku ehdottomasti järkevin, käytännöllisin ja mukavin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kaakkois-Suomessa oli aurinkoista ja lämmintä to-su..
Missähän kohtaa tuollainen ihme ollut?
14° taisi olla päivällä saimaan rannalla.
Taitaa olla kyllä niin että miehet tykkää esitellä muijaansa jos on mitä esitellä.