Kavereiden tyttöystävät bikineissä juhannuksena mökillä kun omalla tyttiksellä oli päällä mummouikkarit
siis sellaiset kokovartalouikkarit.. :(
En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.
M23
Kommentit (114)
Pojat uineet isoissa shorsteissa vai olitteko kaikki stringeissä? Niinpä.
Missä päin suomea oli bikinikelit?
Onhan se vähän outoa jos nuori nainen ei ui bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Kokouikkarithan on parhaimmillaan superseksikkäät
Baywatch-mallinen korkealle leikattu selästä avoimempi uikkari toimii joo, mutta niitähän käyttää lähinnä kilpauimarit. Mikään sellainen matalalla istuva perusuikkari joita käytännössä kaikki muut käyttää ei todellakaan ole seksikäs. Niissähän ei edes erota, missä kohtaa on lantio ja missä muu kroppa.
Vierailija kirjoitti:
siis sellaiset kokovartalouikkarit.. :(
En ymmärrä miksi, hän ei ole mitenkään paksu vaikka alavatsa ihan pikkasen pönpöttää , mutta ei tosiaan huomattavasti tai enemmän kuin muilla seurueen naisilla. Muut näyttivät niin seksikkäiltä bikineissään.. Kun minä sain hävetä silmät päästäni.
M23
Vauvapalstailet ja olet 23 v. mies... uikkarit ovat pieni ongelma tuon rinnalla.
0/5
Täällä mummolookit puolustelee tanttalookkia. Parhaimmat helmet on stringbikineissä ja vievät myös komeimmat miehet!!
Vierailija kirjoitti:
Pojat uineet isoissa shorsteissa vai olitteko kaikki stringeissä? Niinpä.
No eihän speedoja tai stringejä pidä seksikkäinä ja käytä kuin homomiehet. Normimittaiset, eli ei lökäpöksyt, uimashortsit on miehen paras valinta.
Kuka ny mitään uikkareita saunoessa käyttää, sekasauna ja alasti vaan
Mikäs ap:n juhannusrantalook oli? Lökäshortsit vai Borat -viritys? Vai kehtasitko lainkaan vähentää vaatetta?
Todennäköisesti ap itse käytti uima-asua mallia burqa, lahkeet roikkuu varpaissa.
Olisko mahdollista vaihtaa tyttiksiä päikseen jonkun kaverin kanssa? Rohkeasti kysymään vaan.
Muistithan myös sanoa tyttöystävällesi että se maha pömpöttää vähän.
Mua nolottaa tyttöystävän kutsuminen tyttikseks. Sä oot 23, et 13.
A) Kokovartalouimapuku on tällä hetkellä muotia.
B) Kylmässä vedessä on oikeasti kivempi uida uimapuvussa kuin bikineissä.
C) Uimapuku ei ole mikään mummojen juttu, vaan ihmiset, jotka oikeasti harrastavat uintia, käyttävät uimapukua. Bikinit eivät ole kunnollinen uima-asu.
D) Sinä et voi päättää toisen aikuisen pukeutumisesta.
E) Rikkinäiset, likaiset ja haisevat vaatteet ovat nolot, ei jokin yksittäinen muotimoka (jollainen uimapuku ei edes tällä hetkellä ole).
Tärkein: älä koskaan kirjoita "pönpöttää". Se vasta noloa onkin.
hohhoijaa, normaalit miehet olisi tyytyväisiä, jos heidän naisystävänsä olisivat uimapuvussa mieluummin kuin bikineissä.. jää meinaan muille miehille vähemmän katsottavaa.
Sitäpaitsi se sun naises saa ihan itse päättää mitä pukee päälleen. Teiniajat ovat ohi, joten on vain noloa jos häpeilet toisen puolesta.
Kokouikkari on uimista varten, bikinit auringonottoa. Ja mitä väliä? Usein on itseasiassa seksikkäämpää peittää kuin näyttää. Vaikea uskoa, että tän olisi kirjoittanut joku mies. En meinaan itse tunne yhtään nuorta tai vanhempaa miestä, joka näkisi vaivaa bikini-kokouikkari -kysymyksestä.
Mitä h elvettiä? Uikkarit päällä mökillä,yleensä ollaan kyllä tissit ja kulkuset paljaana.
jotain 16v teinejä vissiin olette? Senkin ikäiset voi jo hillua tiist paljaana ihan hyvin.
Näytä sille tää aloitus minkä teit niin hän osaa etsiä parempaa seuraa, ei tarvitse sun hävetä enää seuraavana jussina