En sitten millään jaksa treffipalstojen loputtoman säädön kanssa
Vastauksia saa ihan kivasti kun jaksaa tehdä aloitteita mutta yleensä pyydetään valokuvaa heti kättelyssä (en anna). Sitten kun tarkistaa jos lupaavalta vaikuttava keissiä kiinnostaa niin paljon että viitsisi itse ottaa vastuun kirjeenvaihdosta niin homma loppuu kun seinään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähetä kuvaa?:)
Koska pääsääntöisesti miehet ei lähetä takaisin omaansa. En siis minäkään - enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pääsääntöisesti miehet ei lähetä takaisin omaansa. En siis minäkään - enää.
Kyllä ne lähettää jos ovat kiinnostuneita.
Muuta toimintatapaa, sovi vaikka, että juttelette saman tien jossain chatissa? Vaikka kikissä.
Naiivia kuvitella, että noilla lihatiskeillä pärjäisi ilman kuvaa ja saisi jonkun kiinnostumaan pelkästä persoonasta.
Pyydä miehiä näyttämään eka oma kuva?
Itse olen lopettanut kuvattomille vastaamisen kokonaan, koska se kuvan kysyminen on niin kiusallista. Hankala jatkaa hyvin alkanutta keskustelua kohteliaasti, jos siellä toisessa päässä on ollut joku, joka ei ole yhtään omaa tyyppiä. Toki ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä silläkin merkitystä on.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut kuvattomille vastaamisen kokonaan, koska se kuvan kysyminen on niin kiusallista. Hankala jatkaa hyvin alkanutta keskustelua kohteliaasti, jos siellä toisessa päässä on ollut joku, joka ei ole yhtään omaa tyyppiä. Toki ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä silläkin merkitystä on.
Ja sinulle ei tule mieleen että joillakin voi olla varsin hyvä syy olla laittamatta kuvansa nettiin?