S.K.A.M. OFFICIAL
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo olla joku muukin kuin William kenen kanssa Noora chattailee?
On se William. :) Siinä on tuo viittaus 2. kaudellekin.
En malta odottaa klippiä!
Eiköhän se William ole vaikka jossain veikkaillaan Eskildiäkin. :)
Suomentakaa joku toi tekstari kunnolla:) Kiitos!
Lol ja Isak x Even twitterin päivittäjä pisti nooran chattailemaan "unknownin" kanssa, vaikka päivänselvää että tuo on William.
Varmaan Evak fanit kääntävät niin että Noora chattaa Isakin kanssa, ja kohta tulossa Isakin klippi.
Vierailija kirjoitti:
Lol ja Isak x Even twitterin päivittäjä pisti nooran chattailemaan "unknownin" kanssa, vaikka päivänselvää että tuo on William.
No varmaan sen jälkeen, kun oli sekaannusta kumman kanssa Eva juttelee, Chrisin vai Jonaksen, ei viitsi tehdä hätäisiä johtopäätöksiä tekstarin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Evak fanit kääntävät niin että Noora chattaa Isakin kanssa, ja kohta tulossa Isakin klippi.
Pitääkö sun jatkaa täälläkin ketjussa muiden fanien mollaamista? Mikset voi keskittyä itse sarjaan?
Häiritsevää kun kaks ketjua pyörii yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ketään mollannut homo
Onpas kiva ja asiallinen keskusteluketju taas...
Toinen lukittiin ja toisella oli epäselvä otsikko.
Älkäö nyt yhdestä asiattomasta viestistä älähtäkö.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsevää kun kaks ketjua pyörii yhtäaikaa.
Hölmöä perustaa toinen ketju vain, koska ei tykännyt aiemman ketjun nimestä.
Jos tänään tulee Williamin klippi, niin tulisikohan huomenna Jonaksen? Se on kuitenkin joka kaudella mukana enemmän tai vähemmän ja saataisiin sitä romanssidraamaa myös eteenpäin.
Itse olen ollut vähän pettynyt näihin yksittäisklippeihin.
Onkohan Isak soittanut Evenin nahkafagottia?
Mitähän klipissä tapahtuu? Pelkkää Noorhelmia, vai onko P-Chris kuvioissa. Joko tyttöjen lahja Sanalle alkaa olla tiedossa..ja liittyykö William siihen esim. maksumiehenä :D
Toivon vaan, että klipissä tulis myös jotain uutta/yllättävää. Ei pelkkää kiherrystä parin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon vaan, että klipissä tulis myös jotain uutta/yllättävää. Ei pelkkää kiherrystä parin välillä.
Niimpä, jotain juonen kannalta merkittävää. Siks evenin klippi olikin turha.
William-klippi vois olla luonteva tapa viedä Eva-Chris(-Jonas) -kuviota eteenpäin. En usko, että klippi varsinaisesti Noorasta ja Williamista kertoo, koska heidän tarina on jo käsitelty.
WILLYYYY