Olafiaklinikken
Kommentit (654)
Tuolla Skamin kommentointipalstalla oli kyllä jollakin hyvä pointti, että voiko olla sittenkään Eskild, koska ei Eskildiä kiinnosta hankkia mitään lahjoja. Jos muistaa ne Evan synttärit, niin eihän se sinnekään mitään hommannut. Tuli vaan ja kippas itse Evan lahjan naamaansa ekana. :D
Jeee Eskild! Olisipa klippi kimppakämpästä niin nähtäisiin samalla myös Linn. :)
En tiedä onko joku jo maininnut täällä, mutta klo 21.00 suomen aikaan tulee tänään Nrk:n facebook-sivuilla livenä videota SKAM-päättäijäisjuhlista. mm. Näyttelijöitä siis haastatellaan.
Mistä päättelitte että on Eskild? En itse löytänyt oikein mitään kunnon vihjettä povista?
Uteliaisuudesta, mikä siinä Linnissä kiehtoo? :) oon ehkä hirvee kun sanon, mutta musta se on koko sarjan vähiten mielenkiintoisin henkilö, josta en löydä mitään sympaattista. :s Klamydia mitä, 13 krt, masentunut, makaa vaan ja valittaa.. Vai onko mulla jäänyt jotain jaksoja kattomatta joissa hän olisi toisenlainen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelitte että on Eskild? En itse löytänyt oikein mitään kunnon vihjettä povista?
Mun mielestä vaan jotenkin viestin tyylistä päätellen selvä Eskild ja toi "research" juttu etenkin. :D
Minkälainen tämän päivän klippi sitten on? Eskild ostamassa sitä Eid-pakkausta? Jos se kertois vaan siitä niin kai se olis näytetty jo vai kuin myöhällä se sinne kauppaan meinaa mennä
Kai sillä oli jokin tarkoitus, miksi Eskild lisäsi Sanan kommuuni-chattiin? Eli on ainakin Eliaksen kanssa yhteydessä, jos tuo nyt oli Eskild. Onko Elias oikeasti muuttamassa kommuuniin?
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä oli jokin tarkoitus, miksi Eskild lisäsi Sanan kommuuni-chattiin? Eli on ainakin Eliaksen kanssa yhteydessä, jos tuo nyt oli Eskild. Onko Elias oikeasti muuttamassa kommuuniin?
Milloin ja missä tämä on tapahtunut?
Eskildin yllätys istuu valmiina olohuoneessa?
Uusi kämppis?
Olisko kuitenkin Yousef? Kai Elias olis jotain Linnille sanonut, jos on hän, joka on muuttamassa?
Noi viestit ovat tosi erilaisia. Olisko eka viesti ollut kuitenkin Eskildin, joka kävi siis välissä ostoksilla? Ja sitten vasta pov vaihtunut Linniin, joka on edelleen sängyssä? Jos Eskild on törmännyt samalla alueella Yousefiin, joka on palannut Norjaan ja oli kans hankkimassa Sanalle lahjaa?
Luulisi klipin tulevan ihan just, jos Eskild raahaa Linnin huoneestaan vierasta katsomaan...
Vierailija kirjoitti:
Noi viestit ovat tosi erilaisia. Olisko eka viesti ollut kuitenkin Eskildin, joka kävi siis välissä ostoksilla? Ja sitten vasta pov vaihtunut Linniin, joka on edelleen sängyssä? Jos Eskild on törmännyt samalla alueella Yousefiin, joka on palannut Norjaan ja oli kans hankkimassa Sanalle lahjaa?
Mä luulen kans et on eri tyypit. Ekasta tulee mulla mieleen Magnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja missä tämä on tapahtunut?
Ei ole tapahtunut. Eskild lisäsi Sanan omaan Messengeriin, kahdestaan viestittelivät.
Tää päivähän on selvästi Linn TAI Eskild&Linn? Ekan viestin tyyli sopisi Eskildiin, mutta se toka oli Kollektivet-chatista, jossa on Noora, Eskild ja Linn. Lisäksi Eskild puhutteli siinä Linniä.
Mistä muuten päättelitte, että olohuoneessa olisi vieras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans et on eri tyypit. Ekasta tulee mulla mieleen Magnus.
Tai sit Linn oli vaan ihan hemmetin innoissaan kun tekstas Eliakselle? :D Niitähän on yritetty shipata...
Vierailija kirjoitti:
Tää päivähän on selvästi Linn TAI Eskild&Linn? Ekan viestin tyyli sopisi Eskildiin, mutta se toka oli Kollektivet-chatista, jossa on Noora, Eskild ja Linn. Lisäksi Eskild puhutteli siinä Linniä.
Mistä muuten päättelitte, että olohuoneessa olisi vieras?
sitter i stua (istuu olkkarissa)
Viestittelyä!!!
Eskildin klippi tulossa!!!