Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Madonna ei ole enää oma itsensä. Hänestä on tullut epätoivoinen.

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Madonna koskaan ollut oma itsensä?

Vierailija
2/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain jatkanut esim. You' ll See videon tyyliään. Kaunista, aikuismaista, tyylikästä, naisellista ja sensuellin seksikästä.

Nyt eukkoparka yrittää palata nuoruusvuosiin pakaroitaan mauttomasti discoympyröissä esitellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jotenkin ihan järkyttävä. Unohtaa että on melkein 50. Ihan kamala tapaus.

Vierailija
4/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt on jotenkin ihan järkyttävä. Unohtaa että on melkein 50. Ihan kamala tapaus.

Vierailija
5/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kset ym. pyörii donnan silmissä. ällöä.

Vierailija
6/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielellään " ei-itsensä" jos olisi vähänkin toivoa olla sellaisessa kunnossa kuin Madonna...

Vierailija
7/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on, mutta TODELLA mauton uusimmissa musa videoissaan!!!:( Vanhempikin ihminen voi ja SAA olla nuorekkaan ja seksikkään näköinen, mutta nykyään Madonna näyttää lähinnä kornilta. En ymmärrä mitä hakee noilla trikoisilla jumppa asuillaan... Toivoisin lisää tyylikkyyttä häneen!:)

Vierailija
8/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Madonnan nykyinen tyyli on niin mauton. Oli ikää 20 vuotta tai 50 vuotta.

Hyvä, suorastaan loistava, vartalohan Madonnalla on. Mutta miksi sitä ei voi esitellä tyylikkäästi?

Vierailija
9/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan pahaa sitä katsella. Sille sopisi hyvin se sen arkinen lady look. Eikä toi epätoivoinen vanhenemisen pelko.

Mä en halua näyttää samalta 47 vuotiaana.

Vierailija
10/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat on ihan yhtä kammottavia.

Minun mieheni sanoin Madonnasta, että hän on niissä jumppatrikookuvissa halvan hutsun näköinen, jotenkin aivan liian paljas. Olen samaa mieltä.

Vierailija
11/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta molemmat on ihan yhtä kammottavia.

Minun mieheni sanoin Madonnasta, että hän on niissä jumppatrikookuvissa halvan hutsun näköinen, jotenkin aivan liian paljas. Olen samaa mieltä.

Vierailija
12/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tietää itsekin olevansa aivan järkyttävä tuossa Hung Up -videolla mutta se on hänen keinonsa saada ihmiset puhumaan ja ostamaan levyjään.

Tavallaan säälittävää, mutta toisaalta totahan se riskien otto on. On niin vahva itsetunto, että kärsii nolata itsensä menestyksen vuoksi.

Vierailija
13/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo minusta vain sen että Madonna osaa haistaa trendit jo etukäteen ja käyttää niitä hyväkseen koska bisnesnainen on. Ja ihan hyvännäköinen hän minusta on niissä videoissa. Kun on kroppa joka kestää katseita niin miksi ei. Paljon mauttomampaakin on liikkellä nykypäivänä. Ei sentään pelkissä bikineissä keikistele, tietää kyllä rajansa.

Vierailija
14/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taitanut alkaa epätoivoinen taistelu kadonnutta nuoruutta ja kasvavia vuosia kohtaan...

Vierailija
15/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua ja kadehdin.

Vierailija
16/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä kukaan kiellä etteikö Madonnalla olisi upea vartalo, mutta kai sitä voisi esitellä tyylikkäämminkin?

Eikä tässä kukaan ehdota Madonnalle mihinkään kaapuihin pukeutumista tms.

Vierailija
17/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyy rivosti, ja myy itseään lähes millä keinoin, vaikkapa kourimalla haaraväliään lavalla. Miksikä tällaista ihmistä yleensä kutsutaan?

Mielestäni hän ei myöskään ole kaunis, no hyvännäköinen ehkä tällättynä, ainakin timmi kroppa. Mutta mitään luontaista kauneutta hänessä ei ole. Vastenmielinen noin julkisuuskuvansa perusteella minusta.

Ja jotkut vielä ihailee: kameleontti ja kivikova bisnesnainen, ryysyistä rikkauksiin-prinsessatarina...

Minä en ikinä alentuisi tuollaiseen rahankiilto silmissä. Vai taiteilija!

Vierailija
18/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käyttäytyy rivosti, ja myy itseään lähes millä keinoin, vaikkapa kourimalla haaraväliään lavalla. Miksikä tällaista ihmistä yleensä kutsutaan?

Mielestäni hän ei myöskään ole kaunis, no hyvännäköinen ehkä tällättynä, ainakin timmi kroppa. Mutta mitään luontaista kauneutta hänessä ei ole. Vastenmielinen noin julkisuuskuvansa perusteella minusta.

Ja jotkut vielä ihailee: kameleontti ja kivikova bisnesnainen, ryysyistä rikkauksiin-prinsessatarina...

Minä en ikinä alentuisi tuollaiseen rahankiilto silmissä. Vai taiteilija!

ittaa.

Myös Michael Jackson kouri lavalla haaroväliään. Miksi sinä häntä sitten kutsut?

Prince nai lavalla kitaraansa ja kourii haaroväliään. Mikäs hän on?

Prince naislaulajat olivat sukkanauhoissa lavalla eikä kellään ollut mitään valittamista.

Valittaminen alkaa vasta silloin kun nainen päättää itse riisua itsensä. Niin kauan kuin riisujana toimii mies, on kaikki hyvin.

Sama pätee seksuaalisen nautinnon osoittamiseen. Jos nainen itse kourii haaroväliään, se tekee hänestä ilmeisesti " huoran" , mutta jos sen tekee mies, niin se tekee vaan naisesta kunnon naisen, joka tietää miten miestä miellyttää.

Kauneus on katsojan silmissä, eikä varmasti kaikkien mielestä Madonna olekaan kaunis. Mitä sitten? Pitäisikö olla? Onko Mick Jagger komea? Entä Prince? Entä MJ?

Vierailija
19/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittää musiikillaan jotain, ts tulkita omia ajatuksiaan jne, saa minusta nähden vaikka kaivella lavalla anaaliaan jos siltä tuntuu. Siis pointtini oli se, että minun mielestäni tämä rivoilu on kyseisen rouvan ainoa ansio.

Jackson sekä Prince ovat myös mielestäni melkoisia kummajaisia, mutta musiikillisia ansioitaan ei liene kukaan kiistä. En minäkään. Vaikka tuon Möykkäelin musiikista en ole koskaan pitänytkään.

Vierailija
20/22 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viestittää musiikillaan jotain, ts tulkita omia ajatuksiaan jne, saa minusta nähden vaikka kaivella lavalla anaaliaan jos siltä tuntuu. Siis pointtini oli se, että minun mielestäni tämä rivoilu on kyseisen rouvan ainoa ansio.

Jackson sekä Prince ovat myös mielestäni melkoisia kummajaisia, mutta musiikillisia ansioitaan ei liene kukaan kiistä. En minäkään. Vaikka tuon Möykkäelin musiikista en ole koskaan pitänytkään.

Mikä helvetti siinä on että rivoilu miehen toimesta on ok, mutta ei naisen? Madonnan rivoilu ei ole mitään sen rinnalla mitä juuri esim. Prince tekee. Nussii kitaraansa lavalla sukkanauhoissa ja korkokengissä paidatta.

Puhumattakaan 80-luvun heavy-bändeistä naista halventavine videoineen ym.

Michael Jackson on pedofiili ja heavy-bändit avoimesti haaveilivat koulutytöistä.

Madonna ei ole syyllistynyt mihinkään tämänkaltaiseen rikollisuuteen ja silti häneen suhtaudutaan kuin olisi seksuaali-rikollinen.

Uskomattominta on että löytyy myös naisia jotka näin ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän