Miksi mies valehtelee, ettei hänellä ole lapsia?

Unohdit sitten mainita ne neljä lastasi, senkin sala-isukki! Kuva: iStock

Uudelle kierrokselle lähteneet perheenisät saattavat jättää mainitsematta lapsensa deitti-ilmoitusta tehdessään. Mistä tämä kertoo, pohditaan Aihe vapaalla.Lue koko juttu

Kommentit (8)

Käyttäjä5479
Seuraa 
Liittynyt7.5.2017

Kyllähän se on rehellisyyttä kertoa elämäntilanteensa heti alkuun. Pimittäminen johtaa myöhempiin vaikeuksiin, koska se antaa kuvan epäluotettavuudesta. Tiedän, että varsinkin moni mies näin tekee, koska tietää, että se voi kaataa uuden suhteenpoikasen, mutta se voi kaatua valehtelemiseen myös suurella todennäköisyydellä. Olin itse siinä tilanteessa kun erosin ja lapsi asui äitinsä luona. Kerroin kuitenkin treffikumppaneille sekä lapsesta että entisestä avioliitostani. Osalle lapsi oli ongelma, mutta mielestäni se oli hyvä ymmärtää heti alussa ennen suhteen syvenemistä. Nyt olen kuitenkin onnellisesti avoliitossa naisen kanssa, jolla itsellään lapsi edellisestä avioliitosta. Tämä toimii mielestäni hienosti ja molempien lapset tykkäävät isä/äitipuolesta todella paljon.

M47

Vierailija

Jos nyt tekisin deitti-ilmoituksen, en varmaankaan alkaisi luettelemaan siinä läheisiäni, tulotasoani yms., vaan keskittyisin kuvaamaan omia arvojani. Kyllä asiat muut selviävät heti ensimmäisissä mahdollisissa yhteynotoissa.

Vierailija

Ymmärrän, miksi piilottelevat. Ei kukaan halua käytettyä miestä, jolla on hirviö Ex, joka pilaa kaiken ja käyttää lapsia pelinappulana. Voi tämä kuvio mennä toki toisinkin päin.

Mutta pääpointti on sama. Uusperheessä AINA joku on se ylimääräinen. Koita siinä sitten rakentaa jotain kestävää, kun mies hyppii exänsä pillin mukaan ja sanelee säännöt. Uusperheet ovat tuomittu epäonnistumaan.

Ne naiset ovat fiksuja, kun tajuavat kiertää tälläiset kaukaa. Ja tottakai mies haluaisi mieluummin sen fiksun naisen..

Vierailija

Miten niin naiset eivät kerro? Olen toisella kierroksella oleva nainen. Tottakai ilmoitin jo treffi-ilmossa että minulla on lapsi. Johan nyt eka treffejä järjestäessä jouduin sanomaan, että pääsen vain niinä ja niinä viikonpäivinä, kun lapsi on isällään. Miksi haluaisin miehen jolle en kelpaa sellaisena kuin olet, ja joka haluaa lapsettoman. Eihän meillä olisi mitään yhteistä eikä suhteella mitään tulevausuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin naiset eivät kerro? Olen toisella kierroksella oleva nainen. Tottakai ilmoitin jo treffi-ilmossa että minulla on lapsi. Johan nyt eka treffejä järjestäessä jouduin sanomaan, että pääsen vain niinä ja niinä viikonpäivinä, kun lapsi on isällään. Miksi haluaisin miehen jolle en kelpaa sellaisena kuin olet, ja joka haluaa lapsettoman. Eihän meillä olisi mitään yhteistä eikä suhteella mitään tulevausuutta.

Oletko sinä kaikki naiset?  Puhuin omasta kokemuksesta.

Vierailija

Miehillä ja naisilla, joilla on lapsia, ei ole aikaa kunnon parisuhteelle. Olisi reilua kertoa heti ettei tule yllätyksenä, että turha odottaa normaalia tasapainoista parisuhdetta.

Vierailija

Valehtelee, koska halua p*****a. Siinä hädässä ei paljon lapset, vaimo eikä mikään muukaan paina. Mies on hormoniensa orja, eikä sille mitään mahda.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat