Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Saakeli miten saamattomia nykynuoret ovat! En todellakaan aio sietää tuollaista lusmuilua, saa muuttaa omilleen ja elää hippielämäönsö ilman apua. Miten ei edes arvosta toivettani, että hän menisi? En kantanut lasta 9 kuukautta, vain jotta hän olisi hyödytön valtiolle. Eihän semmoinen ole oikea mies, joka ei käy inttiä. Kellään samanlaisia kokemuksia?

• ylös 12
  • alas 59

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

hienoa nähtä välillä originelleja avauksia. hyvä on että ihmiset keksivät uusia aiheita.

• ylös 22
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain minäkin koska polvivamma, olia aika varmasti rusahtanut katkipoikki, järkevämpi ratkasu että jatkoin duunarielämää ja maksoin veroja kuin että minusta olisi tullut työkyvytön, ei kaikkia vaan ole luotu siihen rääkkiin, meillä on sitten jotain muita ominaisuuksia esim hallitaan tietokoneet paremmin kun se perus jonne tykkimies

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Voi sua poloista äityliä. Koeta kestää. Sulla on ihannekuva, millainen miehen pitää olla. Nyt sun poikasi ei täytä vaatimusta.

Ei, tää onkin prrovooo..

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Aikanaan jo pohjustin hyvissä ajoin mikä se sellanen mies on joka ei käy armeijaa ja pelaa sota pelejä. Poika kävi armeijan ja meni armeijan jälkeen yliopistoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saakeli miten saamattomia nykynuoret ovat! En todellakaan aio sietää tuollaista lusmuilua, saa muuttaa omilleen ja elää hippielämäönsö ilman apua. Miten ei edes arvosta toivettani, että hän menisi? En kantanut lasta 9 kuukautta, vain jotta hän olisi hyödytön valtiolle. Eihän semmoinen ole oikea mies, joka ei käy inttiä. Kellään samanlaisia kokemuksia?

Kyllä. Minut vapautettiin palveluksesta. Syy sairauteni. - Päässäni ei tiettävästi ole mitään vikaa. - Onneksi minulla ei ole lähipiirissäni ketään samanlaista sotahullua ja armeijankäymisen vouhkaajaa kuin Ap. Pieneksi omaksi yllätyksekseni myös ne muutamat läheiseni, jotka ovat toimineet rauhanturvatehtävissä maailmalla, YK -palveluksessa  sekä Suomessa armeijan palveluksessa ollut  (tätä nykyä evp),  ovat suhtautuneet minuun, kun ovat kuulleet armeijasta vapautuksestani  lähinnä tokaisemalla, että sua (siis mina) ei varmaan haittaa se, että pääsen todennäköisesti aloittamaan yliopisto-opintoni hieman aikaisemmin kuin moni muu ikäluokkaani kuuluva. - Niin että näin sitä mennään pääsykokeiden tuloksia odottaen. 

Vierailija

Ihan höpöhöpöjä juttelet ap. ja yrität niitä täällä uskotella, kuka sitten oletkaan. Uskon ettet ole edes vanhempi,saati äiti.

Joku typerän ilkikurinen teinipoika vaan tyhmine  provoiluinesi ja typerine (läpinäkyvine) juttuinesi

Sen sinusta vain voisin tekstisi perusteella uskoa,enkä yhtään mitään muuta.Eli siis:joku tyypillinen palstahäirikkö....

Vierailija

No mun poika valmistui aikaisemmin kuin ikäisensä ja tekee nyt palkkatyötä, kun sai vapautuksen. Ihan terveyssyistä, fyysisistä. Kuluerähän se intti vain on. Vapautus on kuitenkin vain rauhan ajaksi ja alansa hommiin sodassa kuitenkin joutunee. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mun poika valmistui aikaisemmin kuin ikäisensä ja tekee nyt palkkatyötä, kun sai vapautuksen. Ihan terveyssyistä, fyysisistä. Kuluerähän se intti vain on. Vapautus on kuitenkin vain rauhan ajaksi ja alansa hommiin sodassa kuitenkin joutunee. 

Niin,sotahan on vain joku  pikkujuttu,joka hoidetaan pois sitten joskus  työn ohessa ja siitä saa vain lisää pätevyyttä cv:hen. Työnantajakin katsoo vain hyvällä     (...sikäli kun sitä kaupunkiakaan missä se työpaikka joskus sijaitsi,on silloin enää olemassa )

Noooh,mutta se on sitten sen ajan murhe

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin,sotahan on vain joku  pikkujuttu,joka hoidetaan pois sitten joskus  työn ohessa ja siitä saa vain lisää pätevyyttä cv:hen. Työnantajakin katsoo vain hyvällä     (...sikäli kun sitä kaupunkiakaan missä se työpaikka joskus sijaitsi,on silloin enää olemassa )

Luuletko, että nuo nykyajan sauvakävelijät mitään sodassa jaksavat tehdä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset mahdollisuudet antaisit itsellesi risteilyohjusta vastaan?

Vierailija

Minä ainakin järjestäisin juhlat jos poikani ei tarvitsisi mennä siihen pelleopistoon.

Vierailija

Yhyy yhyy,en voi käydä 6kk:n armeijaa,ne huutaa mulle ja heräämäänkin joutuu jo kuudelta aamulla,yhyy yhyy

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuule jos sota oikeasti  tulee näille leveysasteille nykyaikana, niin veikkaan ettei meidän kenenkään tarvitse täällä enää mistään tekemisistämme huolehtia.Se on näet 'kanttuvei ja potslojo oikosena' se väestön osa täällä siinä tapauksessa. Täällä on niin monet ydinvoimalat ym. turvallisuusriskit ja savut ilmassa silloin,ettei niiltä mikään voi enää suojata ketään.Se on menoa kaikille ja sen jälkeen laskeutuu vain  pysyvä  hiljaisuus pitkäksi puoliintumisajaksi.Linnutkaan eivät enää täälläpäin maailmaa sitten  laula,kun kuolevat nekin pois.

Vierailija

Itse olen naisten vapaaehtoisen palveluksen suorittanut ja mun puolesta kaikki epämotivoituneet sais suosiolla jättää intistä pois. SInne on aivan oikeasti turhaa raahata niitä, joita se homma ei kiinnosta ollenkaan. Oli jotenkin ikävää seurata kun eräällä kaverilla siellä oli kotona kaksi lasta ja vaimo, mutta pakko oli nyt vain mennä sotaa leikkimään. Laittoivat vielä aliupseerikurssille, vaikka olisi halunnut päästä puolella vuodella. Saihan hän kyllä isyysvapaita onneksi, mutta koska kasarmi oli 600km päästä kotipaikkakunnalta niin ei ylimääräiset vlv:t paljoa lohduttanu. EN tiedä mitä hain tällä kommentilla, ehkä sitä, että sen ei pitäis määritellä ihmistä, jos ei halua palvelusta suorittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisten vapaaehtoisen palveluksen suorittanut ja mun puolesta kaikki epämotivoituneet sais suosiolla jättää intistä pois. SInne on aivan oikeasti turhaa raahata niitä, joita se homma ei kiinnosta ollenkaan. Oli jotenkin ikävää seurata kun eräällä kaverilla siellä oli kotona kaksi lasta ja vaimo, mutta pakko oli nyt vain mennä sotaa leikkimään. Laittoivat vielä aliupseerikurssille, vaikka olisi halunnut päästä puolella vuodella. Saihan hän kyllä isyysvapaita onneksi, mutta koska kasarmi oli 600km päästä kotipaikkakunnalta niin ei ylimääräiset vlv:t paljoa lohduttanu. EN tiedä mitä hain tällä kommentilla, ehkä sitä, että sen ei pitäis määritellä ihmistä, jos ei halua palvelusta suorittaa.

Lääkäriltä saa nykyään c-paperit kysymällä. Tyhmästä päästä, jne.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat