Seksuaaliterapeutti Marja Kihlström: "Jokainen vanhempi tekee seksuaalikasvatusta halusi tai ei"

Kuva: 123rf

Vanhempien suhde omaan alastomuuteen vaikuttaa myös lapsen kehonkuvaan. Minkälainen alastomuuden kulttuuri teidän perheessä on?Lue koko juttu

Kommentit (6)

Vierailija

"voiko äiti sheivata lapsensa nähden"???? 

Mitä ihmettä? Pitääkö äitien sheivata? Muuten ihan fiksua tekstiä, mutta tuo yksi kohta pilaa koko jutun :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Pitääkö äitien sheivata? Muuten ihan fiksua tekstiä, mutta tuo yksi kohta pilaa koko jutun :(

No ei kai siinä sanottu että äitien pitää sheivata, mutta jos äiti sitä tekee niin voiko sen tehdä avoimesti ja voiko siitä puhua vai pitääkö yrittää esittää että ne karvat vain taianomaisesti pysyy poissa?

Itse sheivailen silloin kun viitsin niin myös lasten nähden. Siinä samalla on luontevasti tullut tyttärelle kerrottua että joskus _minusta_ tuntuu siltä että on _kivempi olo_ olla ilman säärikarvoja ja että _itse_ tykkään ettei uikkarin alta häpykarvat tursota, mutta että kukin päättää omista karvoistaan mitä niille tekee tai on tekemättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä sanottu että äitien pitää sheivata, mutta jos äiti sitä tekee niin voiko sen tehdä avoimesti ja voiko siitä puhua vai pitääkö yrittää esittää että ne karvat vain taianomaisesti pysyy poissa?

Itse sheivailen silloin kun viitsin niin myös lasten nähden. Siinä samalla on luontevasti tullut tyttärelle kerrottua että joskus _minusta_ tuntuu siltä että on _kivempi olo_ olla ilman säärikarvoja ja että _itse_ tykkään ettei uikkarin alta häpykarvat tursota, mutta että kukin päättää omista karvoistaan mitä niille tekee tai on tekemättä.

Kuullostat tasapainoiseltta ja sinut itsensä kanssa olevalta vanhemmalta. - Sellaiselta, jonka suhteesta omaan alastaomuuteen oman kokemukseni mukaan moni kaksinaismoralistinen jenkkiäiti saisi ottaa mallia. 

Vierailija

Jaaaa että sitä pitäs ruveta istuu saunassa jalat levällää ja esitellä muille ylpeenä toosaansa että kattokaas ny ku on kommee! Mitä sontaa taas.. kuolisko nauruun..

Vierailija

No ei siinä sanottu, että pitää sheivata. Se oli vain yksi esimerkki. Jos äiti sheivaa, niin voiko sheivata lapsen nähden. Ei sanottu että sheivatkaa nyt hyvänen aika ne pimppinne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat