Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen testissä haalean viivan, digi ei raskaana

Vierailija
04.06.2017 |

Ja tänä aamuna tämän

http://aijaa.com/mTQRzS

Mitä tässä pitäisi uskoa? Tänään kp 27/28

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana. Tee digitesti parin päivän päästä uudestaan jos siihenkin haluat plussan :)

Vierailija
2/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Prismasta niitä halpoja 2-3 euron testejä, ja tein joka päivä. Viiva koko ajan vahvistui :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit digin liian aikaisin. Liuskatesti on positiivinen, mutta olisi hyvä malttaa näitä testejä tehdessä , että menkat olisivat edes vähän myöhässä. Muutoin voi tulla vääriä negoja. Nyt sun kallis digitesti meni hukkaan.

Vierailija
4/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, mulla tuli noin haalea viiva ja tänne laitoin ja kysyin olenko raskaana. Melkein kaikki viestit sanoivat, että ei ole tuo vielä plussa. Kannattaa odotella rauhassa ja tehdä uusi testi muutaman päivän päästä.

Vierailija
5/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan sama juttu. Liuskatestit ovat herkempiä. Jos siihen kaksi viivaa tulee, vaikka haaleaakin, niin olet raskaana. Kokeile digitestiä parin päivän päästä uudelleen.

Mun digitestin negatiivinen jokeltelee nyt tuossa lattialla :)

Vierailija
6/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuskatestin haaleakin plussa on aina plussa, mutta kannattaisi odottaa siihen, että ne menkat ovat oikeasti myöhässä, koska kyseessä saattaa olla myös kemiallinen raskaus, joka ei siis siitä jatkukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan