Vierailija

Jokaisella meillä on vain yhdet häät ja se on mun päiväni. Meillä on suvussa joitakin todella ylipainoisia ihmisiä jostain maaseudulta joilla aina jotkut melko hirveät ikivanhat vaatteet en haluaisi että ovat ainakaan kaikissa kuvissa näkyvillä.

• ylös 17
  • alas 55

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meillä on vain yhdet häät ja se on mun päiväni. Meillä on suvussa joitakin todella ylipainoisia ihmisiä jostain maaseudulta joilla aina jotkut melko hirveät ikivanhat vaatteet en haluaisi että ovat ainakaan kaikissa kuvissa näkyvillä.

Niin hiton kuluneita nämä hääprovot.
Menikö kauan miettimisestä?
En nyt jaksa.

• ylös 66
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Taitava kuvaaja osaa ottaa kuvat niin, ettei rumilukset pilaa kuvia. Istumapaikkoja ei ole tapana merkitä kirkkoon erikseen.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Eikö olisi helpompaa jättää rumat kutsumatta? Tilaa paikalle vaikka jotain missejä, malleja tai hunkseja täyttämään ne karsittujen paikat.

• ylös 52
  • alas 0
Vierailija

Kyllä mallitoimistosta saa vuokrattua myös edustavat kaason ja bestmanin, luulisin että papinkin.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Tärkeintä on että instagramissa hääsi näyttävät muoviselta lavastukselta, kuten leffoissa tai naistenlehtien "seurapiiri"-kuvauksissa. Onnea elämälle ;-)

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

Sain juuri hääkutsun joissa naisia pyydettiin pukeutumaan persikan tai ruusun väriin. Eli ehkä voisit sinäkin antaa selvät ohjeet pukeutumiseen jo kutsuissa. Samalla karsit automaattisesti rumemmat sukulaiset pois juhlista, koska he tuskin tahtovat ostaa uusia vaatteita vain sinun toiveidesi mukaan eivätkä siksi saavu lainkaan.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

On olemassa toimistoja, joista voit vuokrata vaikka koko hääväen. Tehkää niin, että ensin on oikeat häät vaikka klo 13 tälle upealle vierasporukalle, kunnon kuvaukset jne. ja sitten klo 16 menette muka-naimisiin läskien maalaisjunttien katsoessa. Kyllä sinua hymyilyttää kun tiedät, että leikisti vaan sanot tahdon ja juntit luulee, että vasta siinä käyt vihille.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain juuri hääkutsun joissa naisia pyydettiin pukeutumaan persikan tai ruusun väriin. Eli ehkä voisit sinäkin antaa selvät ohjeet pukeutumiseen jo kutsuissa. Samalla karsit automaattisesti rumemmat sukulaiset pois juhlista, koska he tuskin tahtovat ostaa uusia vaatteita vain sinun toiveidesi mukaan eivätkä siksi saavu lainkaan.

No hyi yök. Jättäisin kyllä menemättä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Tämä Singaporessa, varakkaan suvun juhlissa. Uskon, että kuvista tulee koordinaation vuoksi kivoja.

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Suosittelen, että pistät miehen nyt äkkiä vaihtoon ja hankit sellaisen kenellä on edustava suku. Vielä kerkiät!

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mallitoimistosta saa vuokrattua myös edustavat kaason ja bestmanin, luulisin että papinkin.

Mitäs sitten kun häävieraat jättävät hääparin varjoonsa? Vaihdetaanko sekin? :-D

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun häävieraat jättävät hääparin varjoonsa? Vaihdetaanko sekin? :-D

Ne valitaan tietenkin hääparin mukaan.

Vierailija

Jotenkin tää touhu on häiden suhteen mennyt niin överiksi, että kaipa se tuokin vielä nähdään.
Meillä on laaja suku ja ystäväpiiri, lisäksi töidemme, - yrityksemme - kautta tulleet tuttavat.
Saamme paljon hääkutsuja, oudoimmat sellaisten ihmisten häihin, joita emme ole edes koskaan tavanneet, vanhemmat vaivoin ehkä muistamme.
Muuta syytä en keksi, kuin että olemme (erittäin) varakas pariskunta, kiitos onnistuneen yritys- ja sijoitustoiminnan.
Miehelläni on myös monta autoa, osa erittäin hyvin hääautoksi sopivia, hienovaraisesti, tai vähemmän, niitä on kutsun varjolla kysytty lainaan.
Olen järjestelmällisesti ilmoittanut kutsujille, että emme ole tilaisuudessa osallistua. Joskus on morsiamen äiti soittanut, ja yrittänyt houkutella.
Eipä kiinnosta ventovieraiden ihmisten häät!

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Minä olen niin kaunis, että ystäväni ei kutsunut minua häihinsä. Olen siis paljon kauniimpi kuin morsian ja hän olisi auttamatta jäänyt varjooni. Yllätin ystäväni menemällä häihin kuokkimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Tämä Singaporessa, varakkaan suvun juhlissa. Uskon, että kuvista tulee koordinaation vuoksi kivoja.

Toimii ehkä paremmin jos kutsutut ovat enemmän tai vähemmän saman sävyisiä. Kaikille ei vaan yksinkertaisesti käy sama väri enkä itse ostaisi vaatteita siinä värissä, joka ei minulle sovi.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Mä oon aivan hirveen näkönen seinästä revästy eukko. Tapaan photobombata voitonmerkin kanssa kaltaistesi häissä joka kuvassa. Minutkin voi vuokrata vaikkapa aveciksi, jos haluaa antaa pienen opetuksen kusipäisille sukulaisille. Vedän myös lärvät ja pistän pystyyn rähinän (lisämaksu). 

• ylös 17
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.