Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jo kolmas kerta kun mulla tulee sinne möllykkä ja nyt se on siellä ollut useamman viikon, oon yrittänyt puristaa mutta ei ole onnistunut, no nyt puristin tosi kovaa ja puhkesi, sitä mätää vain tuli ja tuli, vaikka itse möllykkä ei tällä kertaa ollut edes mikään iso.
Nyt oli sellaista tulehtuneen näköistä eritettä kun viimeksi isommasta möllykästä tuli vain sellaista valkoista ei niin nestemäistä, paljon tuli silloinkin.

Miksi sinne tulee tuollainen, ei miltään finniltäkään vaikuta, eikä ole yhtä kipeä mitä paise. Rasvapattikaan ei ole

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Ei vaikuta finniltä? No miltä muulta tuo sitten vaikuttaa :D tai siis minkälaisia finnit sun mielestä on?

Sinne korvan taakse poimuun tulee mulla ainakin mustapäitä, hotka aina välillä tulehtuvat. Talirauhasia siellä on.

Vierailija

Mulle on ihan nuoresta asti välillä tullut. Ei kovin usein. Se on jonkun aikaa ja sit lähtee pois. Turvonnut rauhanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä se luultavasti ihan finni on. Korvantaukset varsinkin kesällä hautuvat helposti ja niissä olevat talirauhaset tukkeutuvat - > finnejä. Kannattaa pestä ja varsinkin kuivata tarkasti suihkun jälkeen.

Vierailija

No kyllä mä tiedän miltä finni tuntuu ja näyttää, ei ole finni.

Nämä ei ikinä ole punaisia edes, möllykkä on pehmeä eikä tämä viimeisin edes ollut yhtään kipeä

Vierailija

No nyt kun mätä tuli pois niin sieltä valuu ihan kirkasta nestettä itsestään. Aika paljonkin vielä.

Tops puikolla jos kaivan korvaa sisältä niin tekee jostain syystä kipeää, voi tietty olla ettei liity tähän mitenkään