Vierailija

Ostin suuremman pari viikkoa sitten ja koko ajan sähellän kun auto on niin leveä ja pitkä xD en uskalla ajaa sitä taskuparkkiin. Onko jollain vinkkejä miten oppisin tuon auton rajat etten törttöile?

• ylös 11
  • alas 2

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä ne pikkuhiljaa oppii. Yleensä ihmiset on vähän liian varovaisia autojensa kanssa, jos ei ole ihan varma että voiko esim. enää peruuttaa niin yleensä on esim. metri tilaa jäljellä mutta sitä ei vaan uskota ennenkuin noustaan ylös autosta ja katsotaan.

Sanoisin että rohkeasti vaan, "kyllä se vielä mahtuu". Nopeudet vaan alhaisia että jos ei mahdukaan niin ei tule niin pahaa vauriota. 

Ja tietysti jos on vaikka joku työpaikan auto alla joka on muutenkin jo ihan lommoilla ja paskana niin siinä ei sitten niin väliä vaikka vähän osuisikin kiveen tai seinään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä ne pellit törmätessään pitää sen verran ääntä että opit auton rajat tai sitten et.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pellit törmätessään pitää sen verran ääntä että opit auton rajat tai sitten et.

Tuossa tilanteessa tyypillinen AV-mamma laittaa radiota kovemmalle ja painaa lisää kaasua. Sitten soittaa miehen pelastamaan tilanteen.

Mies77

Ekan miljoonan jälkeen rupee sujumaan, autolla kuin autolla. Ajamaa oppii ajamalla, ei siihen muuta keinoa ole.

Mies77

Vierailija kirjoitti:
Mun autossa on peruutuskamera, näkee 8-tuumasesta  näytöstä minne pakittaa.

Mutta se kamera pitää huolen että niitä rajoja et opi ikinä! Kun kamera sammuu, on kuin et olisi ikinä peruuttanut!

Vierailija

Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta se kamera pitää huolen että niitä rajoja et opi ikinä! Kun kamera sammuu, on kuin et olisi ikinä peruuttanut!

No sitten peruutellaan vähän varovaisemmin ja käydään ulkona välillä katsomassa kunnes kamera on taas korjattu.

Vierailija

Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Takuun aikana ei oikein tollasta murhetta.

Ja muutenkin mulla on tapana huollattaa ja pitää auto kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinulle bussia. Se on meille kaikille turvallisempaa.

Kuten kaikille naisille.

Vierailija

Mikä pakko on ostaa niin suuria autoja ettei niillä pysty kunnolla edes ajamaan? Joku Ford Ka tai vastaava on ihan riittävän kokoinen ja paljon helpompi tuntea ulkomitat. Ja isot autot on vastapuolelle tuhoisampia kolarissa vaikka itse säilyisikin ehjänä. Ja polttoaineen kulutus on suurempi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.