Kommentit (3)

Vierailija

Ei meillä ainakaan koululaisella ole ollut tuollaisia herkkupäiviö vielä ollenkaan. Ensi viikolle on yhdessä harrastuksessa tulossa. Lapsella on useampi harrastus, joista viidessä ei herkutella ja kuudennessa saa tuoda herkkuja viimeiselle tunnille. Koulussa saivat tuoda Vappuna herkkuja, hyvin mahdollista, että ennen kesälomaa opettaja antaa tuoda kouluunkin herkkuja. Minusta tämä ei ole mitenkään paljoa. Ehkä teille on vaan sattunut herkkuja rakastavia opettajia ja harrastusohjaajia. Itse en voisi kuvitellakkaan, että balettiope tai orkesterin johtaja järjestäisivät herkkukertoja :)

Vierailija

Yhdellä mennyt herkuttelu överiksi, toisella harrastelu...  Lapsella kuusi harrastusta???  Nyt tietysti kommentti on, että "kun lapsi itse tykkää". Nii-in, tykkää ne herkutellakin. Vanhemman tehtävä on asettaa rajoja. Kuusi harrastusta tarkoittaa sitä, että lasta opetetaan suorittamaan elämää. Ja se on juuri se, mikä on tämän päivän ongelma. Koko ajan pitäisi olla liikkeessä. Opettakaa lapsia pysähtymään ja sietämään olemista. 

cookie monster

Tämä on niin totta ja olen ihmetellyt samaa. Aiemmin kun lapset olivat päiväkodissa, oli siellä linjaus, että ei herkkuja ja "opetellaan juhlimaan muilla tavoin". Hieman kohottelin kulmiani aluksi, että onkohan vähän nipoa, mutta nyt kannatan kyllä lämpimästi! Niin totta - miksi aina pitää juhlia sokeriövereillä? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat