Vierailija

Tyttöni luokkakaveri, päättävät nyt 9-luokan, oli kertonut aikovansa kännätä kaatamalla viinaa tampooniin ja käyttää tamponia!!
Eihän tuo ole edes mahdollista, kai, kun tamponi paisuu kastuessaan. Tällä aikoo kuulema huijata äitiä, ettei haise henki alkoholilta.
Uskomatonta ja huolestuttavaa!

• ylös 3
  • alas 5

Kommentit (8)

Vierailija

Vanha kikka, käytössä jo 80-luvulla. Vaarallista eikä missään nimessä suotavaa.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Tää on vanha juttu. Yhessä vaiheessa nuorten tyttöjen keskuudessa oli valtava alapään tulehdusaalto, koska viinalla marinoituja tampooneja oli käytetty päihtymistarkoituksessa.

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää oli jenkeissä "villitys" noin 2 minuuttia, joskus 5 vuotta sitten. Käytäntö ei vaan toimi, kokeile liuottaa alkoholia vehkeisiin, palaa limakalvot. En tekisi tätä edes epätoivoisen humalan toivossa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Ei taida selluloosakuitu tai puuvilla turvota alkoholista..? Ja kai sen nyt turvonneenakin voi tussuun työntää. 

Limakalvolta imeytettynä annostelu ei taida olla kovin "tunnokasta" ja hallittua ja siksi voi olla vaarallista.

Vierailija

No ei ikävä kyllä ole vitsi. Oli kehnut toimivansa näin jollain festareillakin, kun alkoholia sinne ei saa viedä, ja alaikäisille ei myydä. Mä en ole tälläsesta ikinä kuullut.

Vierailija

Miksi se juominen on noin tärkeää nuorelle? Onko alkoholiriippuvainen vai "pakko olla cool"?

Vierailija

En tiedä miksi on noin tärkeää. Olen käsittänyt ettei tuo alko ole ainoa ongelma tuolla tytöllä. On vaan niin typerää juttua, ettei mene mun järkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.