Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Makuasioita nuo vaatemieltymykset. Minusta raitakuosi on ruma ja harvoin pukee ketään. Ja kai se lapsi saa halutessaan pari supersankaripaitaakin, jos niistä tykkää. En mä mikään natsiäiti viitsi olla , joka päättää lastensa puolesta mistä pitää tykätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketkä koreilikaan vaatteilla?

Just näin. Lisäisin vielä :
-kell onni on, se onnen kätkeköön
-hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
-vaatimattomuus kaunistaa
-herran pelko on viisauden alku
-kehu lapsen ylpistää

Tokmannitrikoot jalkaan vaan, kun on niin käytännöllistä ja ettei vaan kukaan luule että pidät ittees jonain!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-kehu lapsen ylpistää

Tokmannitrikoot jalkaan vaan, kun on niin käytännöllistä ja ettei vaan kukaan luule että pidät ittees jonain!

Stailaatko vuoteenomaa alzheimer-mummoasi samalla innolla kuin pikkulastasi?

Vierailija

Hirveää ettei lapset saa ikinä mielestään kivoja vaatteita :( epäilen vahvasti että kaikkien kolmen maku on justiinsa yhtenenevä äidin makuun enää montaa vuotta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-kehu lapsen ylpistää

Minulla ei ole pikkulasta eikä alzheimer-mummoa. Mutta minulla on luontainen inhotus tuota suomalaisten nolostelu-, häpeily- ja vähettelykulttuuria kohtaan.

Kaikki kaunis on turhaa ja estetiikka on pissiksille ja idiooteille.

Vierailija

Kyllä, kuule ap moni ostaa niitä omasta mielestäänkin rumia vaatteita, koska NE OVAT HALPOJA. Suomesta ei saa kauniita pikkutyttöjen mekkoja, ehkä pääkaupunkiseudulta. On tilattava verkkokaupoista. Täällä kun on synti, jos koreilee. PRK, verkkarit jalkaan tytölle ja pojille ja lippikset. HYI MEKKOJA, HYI RAITAPUSEROITA. Nuo lehtiartikkelin vaattet, jotka roikkuvat hengareissa, ovat kauniita, hyvällä maulla valittuja. Minäkin olen Riikka, meillä on makua,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-kehu lapsen ylpistää

Minulla ei ole pikkulasta eikä alzheimer-mummoa. Mutta minulla on luontainen inhotus tuota suomalaisten nolostelu-, häpeily- ja vähettelykulttuuria kohtaan.

Kaikki kaunis on turhaa ja estetiikka on pissiksille ja idiooteille.

Estetiiikka on hieno asia, mutta valitettavasti olen tavannut hyvin harvoja ihmisiä, joille estetiikka ei olisi yhtä kuin materialismi.

Vierailija

Mielestäni kauhea tapa ajatella, että lapsen itse ostamat vaatteet olisivat kauheuksia! Minulla on kaksi tytärtä ja esikoinen on jo pienestä pitäen tykännyt valita itse vaatteensa ja hyvin usein yhdistelmät ovat aika mielenkiintoisia. 😂 Olen sitä mieltä, että en voi tietää lapseni puolesta mikä on hänelle mieleinen vaate ja kouluikäinen saa kyllä välillä toteuttaa itseään ja ostaa omat vaatteensa. Minä huolehdin siitä, että vaatteet ovat tilanteeseen/säähän sopivat. 😊

Vierailija

Tuskinpa  5-vuotiaan mielestä raitapaita tai yksivärinen peruspaita on kauniimpi kuin paita jossa on lempihahmon kuva.

Ja toisaalta, haluaisiko se 9 v ostaa mitään sellaista minkä tietäisi pahoittavan äidin mielen vaikka itse tykkäisikin?

Joo, natsiäiti tuo, valitettavasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat