Kommentit (10)

Vierailija

Minä näkisin, että todennäköisesti ongelma on nimenomaan tuossa tylsistymisessä. Ei esikouluikäistä pidä enää pakottaa "päiväunille". Valitettavasti joissakin päiväkodeissa on tämä käytäntö, että kaikki lapset pakotetaan keskellä päivää maate ja käsketään olla hiljaa. Jos lapsi ei enää nuku päiväunia, niin hänellä on jäätävän tylsää, eikä lapsi pysty käsittelemään pitkästymistä samalla tavalla kuin aikuinen vaan keksii korviketoimintaa. Ratkaisu olisi se, että lapselle annettaisiin päikkäriaikaan muuta virikettä, esim. annetaan piirrellä sivummalla. Mutta ei siis pakoteta sänkyyn sen ikäistä lasta, jonka kehitystasoon ei päiväunet enää kuulu. Se on vahingollista ja jopa julmaa.

Vierailija

Olen lto eikä ole koskaan tarvinnut kenenkään unnuttamiseen sen kummemmin reagoida. Peitto päälle ja ei tehdä asiasta numeroa, niin ei se koskettelu muita häiritse. Lapsihan koskettaa sieltä koska se tuntuu mukavalta, ei hän sillä tavalla kiihotu kuin aikuinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lto eikä ole koskaan tarvinnut kenenkään unnuttamiseen sen kummemmin reagoida. Peitto päälle ja ei tehdä asiasta numeroa, niin ei se koskettelu muita h
äiritse. Lapsihan koskettaa sieltä koska se tuntuu mukavalta, ei hän sillä tavalla kiihotu kuin aikuinen.

Joidenkin tutkimusten mukaan kiihottuu, mutta ei (?) osaa yhdistää tapahtumaan seksuaalisia mielikuvia kiihottaakseen itseään. Mutta lapsikin voi tuottaa itselleen orgasmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimonkin kanssa usein unnutetaan yhdessä ja/tai toisiamme.

M49

Ps. ton meidän kolmivuotiaan runkkailu olis kyllä hyvä saada kuriin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat