Kommentit (7)

Vierailija

Hei, hän antoi sinulle elämän. Olkaa pikku nirppanokka desinglamppu konmarittajat hiljaa. Olkaa edes jostain aidosti kiitollisia.

Vierailija

Kun oma äiti onkin se, josta minun täytyy pitää huolta omien lasteni lisäksi, toivoo todellakin välillä hössöttävää ja sekaantuvaa ja auttavaa äitiä.

Vierailija

Omalle äidilleni voin aina sanoa suoraan että nyt loppuu toi hössötys. Ja äiti taas muistaa että ainiin, aikuisia tässä ollaan molemmat.

Vierailija

Olen iältäni 50+ ja vieläkin joudun hyvin tarkkaan miettimään, mistä voi äidille puhua. Se käy ajan myötä raskaaksi koko ajan muistaa, ettei lipsauta mitään, mistä voi seurata saarna tai moitteita. Äiti ei halua tajuta, että hän ei päätä meidän perheen elämästä. Jonkun muun ihmisen kanssa olisin jo lopettanut yhteydenpidon kokonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äidin antama raha kelpaa, mutta ei saa huomauttaa siitä, että koti on likainen?

Kun nykyään huomaan että äitini koti on likainen, niin siivoan sen. Niin se elämä heittelee. Hoivaajasta hoivattavaksi.

Vierailija

Minäkin olen jo täysin kyllästynyt äitiini. Puuttuu jatkuvasti asioihini, ratkuttaa ja uteelee kaikesta. Ei mitään kunnioitusta aikuista ihmistä kohtaan vaikka olen kohta 40! Pojaltanikin utelee kaikenlaista ja sitten levittää niitä totuutena eteenpäin. Veljeäni ei kohtele läheskään samalla tavalla. Onneksibasuu lähes 500 km:n päässä ja tein päätöksen että turhaan en enää sinne mene. Bensatkin maksaa reilusti yli 100e sille reissulle ja kohtelu mitä sieltä saan ei todellakaan ole normaalia aikuisen ihmisen kohtelua. Kouluikäinen esikoinenkin jo oireilee siellä käynnin jälkeen kun ei tietenkään voi ymmärtää miksi mummi saa käyttäytyä niin huonosti, mutta hän ei saisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat