Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Liisi kirjoitti:
Samat ajatukset täällä! Kohta kuusi vuotta olen ollut polttamatta. Kadun ainoastaan sitä, että en lopettanut aiemmin.

Monta vuotta ehdit polttaa?

Vierailija

En ole puolustellut ikinä, yksilöllä tulee saada olla vapaus polttaa jos haluaa. Tietenkin muut ihmiset huomioon ottaen.

Tupakkakeskustelussa aina unohdetaan että tupakointi ei aiheuta kaikille aski päivässä-riippuvuutta. Poltin tupakan viimeksi 4v sitten ja aion polttaa jatkossakin jos sopiva tilaisuus tarjoutuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee tupakoinnistani numeroa.

Harvapa tekee kun yrittää sitä lähinnä selailla.

Salailla.

Vierailija

Ei minun sitä tarvi puolustella. Tyhmää on tiedän sen ja hemmetin kallistakin nykyään. Kyl mä vielä lopetan, pitää kuitenkin ensin laihduttaa. Viimekerralla kun lopetin tuli 2 kuukaudessa 8kg painoa lisää, sitten heitinkin hanskat tiskiin ja laihduin reilussa kuukaudessa normimittoihin, ilman mitään laihareita.

Vierailija

Tupakoimattomuus todella vapauttaa. Ei tarvitse enää miettiä, että missä täällä saa polttaa, koska on tupakkatauko, pitäiskö vetää kaks ym. 

4v ilman

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Salailla.
Miksi salailla, en ole mikään teini joka salaa polttelee.

Vierailija

En ole ikinä puolustellut, enkä ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan normaaliälyisen ihmisen sitä puolustavan. Tyhmäähän se tupakointi on, ja älyttömän kallista, siitä tupakoitsijat yleensä mainitsee ja ovat vihaisia itselleen, kun eivät saa riippuvuuttaan hallintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Salailla.
Miksi salailla, en ole mikään teini joka salaa polttelee.

Eivät halua kuunnella negatiivisia kommentteja, koska tietävät itsekin, että polttaminen ei ole järkevää?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat