Koulukiusaajat joutuvat tilille - Luokkajuhla sunnuntaina tv:ssä

Koulukiusaamisen uhri saa harvoin viimeisen sanan. Ruotsalaisen Anna Odellin ohjaamassa ja käsikirjoittamassa elokuvassa Luokkajuhla niin kuitenkin käy.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Olisi ollut kiva katsoa tämä. Olin itse koulukiusattu mutta tuntemuksiani vähäteltiin ja muka satuttavat sanat/käyttäytyminen eivät olleet niin kamalia. Lintsasin koulusta paljon ja vasta myöhemmin opettajat ottivat siitä syystä yhteyttä omiin vanhempii. Kuitenkaan asiaa ei sen enempää käsitelty eikä siitä välitetty. Kuraattorilla kävin pari kertaa mutta hänkin nauroi "ongelmilleni". Mieluummin syrjäydyn ja pysyn poissa niin sairaalloisen välinpitämättömästä maailmasta ja olen yksin onnellinen kuin luotan kehenkään. Olin hiljainen ja koko yläasteen yksin. Jokainen välitunti oli tuskaa. Edelleen tämä on mystisin asia elämässäni että miksi aikuiset ihmiset ovat niin kykenemättömiä opettamaan kakaroitaan tavoille saati suojelemaan jälkikasvuaan pahalta.

Vierailija

Olin myös kiusattu, kunnes tuli mitta täyteen. Aloin yksinkertaisesti vaan lyömään ja potkimaan kaikkia kiusaajia. Muistan aina erään pojan ilmeen, kun upotin lyijytäytekynän voimalla hänen käteensä. Yllättyi totaalisesti, kun olin vaan ottanut kaiken nälvimisen tönimisen ynm. aina vastaan. Niin ja kiusaaminen loppui!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat