Vierailija

Eikä ole koskaan yritettykään?

Olen omasta mielestäni ihan viehättävä ja ollut nuorempana aika nättikin, muotojakin on ja pukeudun kivasti jne., mutten ole saanut koskaan huomiota miehiltä noin niinkuin yleisesti "minne menenkin".

Olin tässä taannoin viinilasillisella täysin tavallisen ystäväni kanssa, jolla järkevät asialliset vaatteet, lyhyet hiukset ja silmälasit, ja hänelle tuli heti juttelemaan mukavan tuntuinen mies.

Myöskään naiset eivät koskaan pysähdy ihailemaan tai kyselemään hiuksistani tai mistä olen ostanut vaatteeni tai miten upeat silmät minulla on jne., sitäkin kun tapahtuu monille lähes päivittäin, minulle ei koskaan (no en kyllä olekaan mikään upea, ei sen puoleen).

Onko muitakin tällaisia koko elämänsä seinäruusuina viettäviä?

• ylös 63
  • alas 5

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olet liian näyttävä.

Tässä tapauksessa ei voi olla.
Ap

• ylös 24
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se vähenee tietyssä iässä melkein nollaan, ja jos ei viitsi laittautua, harva enää mistään kehuu. Oletko jotenkin kehujen vajaassa?

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

No harvemmin juu. Kännissä joku sanoo jotain joskus, mutta sitäkin tapahtuu harvoin.
On mulla vientiä tuttujen seurassa, mutta ne tuttavuudet ei ala kehuilla tai perään huuteluilla.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

No en ole saanut huomiota ulkonäköni suhteen minäkään, alkoholistit (metro, bussi…) tosin kehuvat silloin tällöin ulkonäköäni, mutta sitä ei lasketa ;)

Vai kannttaisko laskea ?

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Minua vähän ärsyttää tuo ap. Luettelee ummet lammet, mitä toivoisi tapahtuvan. "Mutta minä olen vain tällainen seinäruusu". Päätä jo, ja miksi siitä tänne kirjoittelet?

• ylös 10
  • alas 46
Vierailija

Ei ole koskaan kommentoitu ulkonäköä. En ole mitenkään erityisen kaunis, enkä meikkaa. Tai itse asiassa vanhemmat (tutut) naiset saattaa kommentoida mun hiuksiani, kun ne on luonnonkiharat. Mutta mitään tuntemattomien kehuja en ole kuullut. Olen aika varautunut outojen ihmisten seurassa, se nyt tuskin auttaa asiaa.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

jännä juttu...

Minä olen 50+, ylipainoinen, en meikkaa ja harmaita alkaa ilmestyä. Siitä huolimatta saan positiivista palautetta. Yleinen olemus vaikuttaa. Hymyilen ihan luonnostani ja olen helposti lähestyttävä,

• ylös 16
  • alas 15
Vierailija

Minusta on hassua että leikautin hiukset lyhyeen polkkaan (otin toki raitojakin) ja tummat miehet katselee perään enemmän kuin ennen.

Vierailija

Joo olen itsekin ihmetellyt tätä omalla kohdalla. Aina saa kuulla mediassa, kuinka kaikkia naisia on joskus ahdisteltu ja kuinka yleistä se on, mutta itse olen aina saanut rauhassa. En mä nyt mikään kaunotar ole, mutta ihan normaalin näköinen ja hoikka parikymppinen nainen. Luulen että tähän voi vaikuttaa mun resting bitch face ja "pelottava" aura. Enpäs tiedä.

• ylös 44
  • alas 2
Vierailija

Mua puolta vanhemmat juopot on sanoneet söpöksi. Kauan sitten siis. Kukaan muu ei ole kehunut. Ei kukaan.

Paitsi kaksi vuotta sitten kävin kaupassa pipo syvällä päässä. Vastaan tuli kehitysvammainen mies, joka pysähtyi ja sanoi, "söpö". Se oli varmasti rehellinen mielipide ja sai mut tosi hyvälle mielelle. :)

• ylös 57
  • alas 0
Vierailija

Sama juttu itselläni. Olen aika nuori, 25, ihan tavallisen näköinen nainen, kuitenkin ikuinen seinäruusu kavereihini verrattuna. Ilmeisesti suurimmat turnoffit miesten mielestä on normaali, mutta muodoton kroppa ja toisaalta älykkyys, joka pelottaa miehiä ja viimeistään karkottaa nekin harvat, jotka uskaltavat lähestyä. Paskat kortit jne.

• ylös 6
  • alas 14
Vierailija

Siinä länsimaalaisen etuoikeuteun naisen pahin ongelma: kadulla ei vislailla perään!

• ylös 44
  • alas 11
Vierailija

Tapahtuuko nykyään  tollasta todella oikeasti että ihmiset tulee kehumaan ulkonäköä? Siis muuallakin kuin baareissa. N57

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko nykyään  tollasta todella oikeasti että ihmiset tulee kehumaan ulkonäköä? Siis muuallakin kuin baareissa. N57

Onhan tästä täällä lukemattomia ketjuja ollut tasaiseen tahtiin.

Vierailija

Kyllä kai sä itsekin olet kuullut mikä vislauskonsertti tuolla ulkona on, kun kaikki miehet vislaa kaikkien muiden naisten paitsi sinun perään? Muutenkin kaikki muut ihmiset myöhästyy aina ja kaikkialta sillä kukaan ei pääse eteenpäin, kun jokainen pysähtyy jokaisen vastaantulijan kohdalle kehumaan toistensa silmiä ja hiuksia ja kyselemään ostosvinkkejä.

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

No ei kyllä koskaan eikä tulla kavereillenikaan jutustelemaan tuollaisia keskellä päivää. Tiedän yhden jota isketään bussipysäkillä ja vessajonossakin mutta hän onkin 174/50/70G... Me tavikset saamme jonottaa rauhassa, tälläytyineinäkin. Poikaystävää mahdotonta löytää.

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua että leikautin hiukset lyhyeen polkkaan (otin toki raitojakin) ja tummat miehet katselee perään enemmän kuin ennen.

Johtuisiko ihan siitä, että niitä tummia miehiä on täällä aiempaa enemmän katselemassa niitä raitojasi?

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Olen 35-vuotias mies ja olen koko elämäni aikana kuullut vain muutaman positiivisen asian itsestäni muiden sanomana. Viimeisin kerta tapauhtui taksijonossa noin viisi vuotta sitten, kun yökerhojen sulkeutumisajan jälkeen joku tuntematon, minua noin 15 vuotta vanhempi nainen kehui takkiani ja hieman tämän jälkeen yritti kähmiä kovakouraisesti takapuoltani. Kuvittelen, että normaalisti tämä tilanne olisi koettu negatiivisena ahdisteluna mutta surullista kyllä - minulle se toi hetkellisen hyvänolontunteen ja ajatuksen siitä että ehkä en olekaan kokonaan näkymätön.

Välillä asian kanssa on vaikea elää ja joskus tunnen oloni aika riittämättömäksi. Olenkin kehtittänyt itselleni useita selviytymiskeinoja joista jotkut ovat jopa hieman typeriä. Kuvittelen esimerkiksi aina lähikaupassa käydessäni, että se kivasti hymyilevä kassaneiti ilhatuu nähdessäni juuri minut, vaikka oikeasti kyllä tiedän että hän tekee vain työtään ja olen vain yksi asiakas muiden joukossa.

Luonnollisesti pidemmän päälle asia myös alkaa vaikuttaa itsetuntoon ja helposti sortuu siihen päätelmään, että itsessä on pakko olla jotain pahasti vialla. Eli on niitä muitakin täydellisiä seinäruusuja olemassa :)

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä täällä lukemattomia ketjuja ollut tasaiseen tahtiin.

En ollut huomannut kun en lue läheskään kaikkia ketjuja. Silloin kun minä olin nuori, tuollaista ulkonäön kommentointia olisi pidetty huonona käytöksenä. Olen näköjään tullut vanhaksi kun en pysy perässä maailman muuttuessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.