Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Söin eilen kaupan einestiskin kanapaninin (juu hyihyi einestä) ja hieman sen jälkeen alkoi olo huonontua ihan kamalaks, illalla oksetti hirveästi mut mitään ei tullut ja kiersi mahassa. Nukuin vähän ja helpotti pikkuisen oloa, mut taas on tosi oksettava olo. Ei kuitenkaan ole ripulia eikä oksu lennä, ihan sairaan kuvottava olo vain. Ihan normaalisti oon syönyt ja juonut jopa kahvia tässä, ei ehkä järkevintä mutta ei oo helpottanut tai pahentanut oloa sen kummemmin. Mikähän mättää?? Olis muutamia tärkeitä menoja tänään ja huomenna, mutta eihän tästä uskalla mihinkään lähteä jos alkaa torvet soida. Ruokamyrkytys lienee yleensä aika rajuoireinen? Mahataudissa oon tosi harvoin ja aina kun semmoinen sattuu iskemään niin teen lähes kuolemaa, ettei ihan siltäkään tunnu. Mikäs mättää??

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Voi tuo olla lievä ruokamyrkytys - alkoi ruuan syömisen jälkeen.

.

Itsellä ollut kerran. Alkoi noin 1 h syönnistä. Ripuli  ja oksennus kyllä lensi. Olin aika heikossa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihmejuttu, ruoka kyllä menee alas vatsa toimii normaalisti. Jonkun aikaa oli hyvä ja taas alkoi kiertää, röyhtäyttää ja hieman närästääkin.. Seilaavaa huonoa oloa, hyi.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat