Vierailija

Koska olen ollut pakana jo 15 vuotta, en tunne kirkon nykyistä toimintaa. Mietin vain, että siinähän olisi vaihtoehto ulille, joka itkee, että sossun on järjestettävä saamattomille miehille naisia. Esimerkiksi USAssa kirkot järjestävät sinkkuiltoja, missä tavataan toisia, syödään pikkusuolaista ja puhutaan smalltalkkia. Vähän kyllä epäilen, että ulit jäävät sielläkin mykkinä pitämään seiniä pystyssä, mutta olispahan kuitenkin raittiimpi ja reippaampi vaihtoehto baareilulle.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

On ainakin järjestänyt. Tampereella, muista en tiedä.

Mutta ilmeisesti naiset jotka niihin osallistuivat olivat valtaosa fiksuja, siistejä, ns normaaleja ja moni mies  alkoholisoitunut tai jotenkin reppana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ainakin järjestänyt. Tampereella, muista en tiedä.

Mutta ilmeisesti naiset jotka niihin osallistuivat olivat valtaosa fiksuja, siistejä, ns normaaleja ja moni mies  alkoholisoitunut tai jotenkin reppana.

Kyllä... Tampereen sinkkuillassa kävin kerran kun ystäväni houkutteli seuraksi. Näin fiksuna, siistinä, normaalina naisena ei kyllä ollut yhtään varteenotettavaa vaihtoehtoa tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä käyn baarissa ja juon limua, alkoholitonta ja syön jotain pientä. Olen tavannut mukavia miehiä, mutten valitettavasti vielä minulle sopivaa. Baarit ovat mielestäni edelleen hyvä paikka tavata sinkkuja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat