Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eilen annoin taitavan piirtäjäkaverini päästää luovuuden valloilleen käteni kanssa, ja hän piirsi tussilla minulle pari kliseistä "tatuointia" . Baarissa sitten sain lähestymisiä sanoilla "hienot tatuoinnit" ja minulle tuotiin pari kertaa juomia. Tällaista ei ole ennen minulle tapahtunut montaa kertaa saman illan aikana. No en ollut seuraa hakemassa baarista, joten antoi olla.

Mikä tähän on syynä, että sotkut kädessä lisäävät miesten mielenkiintoa huomattavasti?

• ylös 6
  • alas 10

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ajattelivat että olet wt ja saavat sinulta helposti ja vaivattomasti toosaa

Täällä on iso osa sitä mieltä, ettei tatuointi kerro white trasheudesta mitään. Ehkä kuitenkin miesten alitajunnassa asia on toiste? Hmm, mielenkiintoista.

Vierailija

Kaveri piirsi viime kesänä mulle haukkariin ison heijarin ja tekstin "kylän kyrpä" - tuli porttari kahteen baariin jo heti ovelta ja turpaan nakkarin jonossa. Kyllä otti pattiin...

Vierailija

Minulle ainakin jos naisella on tatuointeja niin kiinnostus häntä kohtaan tippuu nollaan.

Itse tykkään sellaisista kilteistä ja kunnollisista naisista ja tatuointi rikkoo sen viehättävän olemuksen ihan täydellisesti.

• ylös 14
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin jos naisella on tatuointeja niin kiinnostus häntä kohtaan tippuu nollaan.

Itse tykkään sellaisista kilteistä ja kunnollisista naisista ja tatuointi rikkoo sen viehättävän olemuksen ihan täydellisesti.

Jännänaiset taas ovat monen muun mieleen

Vierailija

Sama totuus kuin asiassa, että kaikki parturit on h*oria, mutta kaikki h*orat ei ole partureita...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan aina tatuoinnista riippumatta ja niiden määrästä? Jos kyseessä on vaikka joku ihan pieni ja harmiton jossain piilossa? Kai siinä on nyt aika iso ero kokonaan tatuoidun yhden pienen tatuoinnin välillä :/

Itse en tykkää jos on kokonaan tatuoitu, mutta yksi hieno oikeassa paikassa on minusta ihan ok ja saatan tykätäkin :) ei minua esim. haittaisi ollenkaan jos tulevaisuudessa isä tatuoisi lastensa nimet esim. käsivarteen yms.

Vierailija

Yök. En koske pitkällä tikullakaan. Tatuointien väriaineet saattavat aiheuttaa syöpää, ja yksi väri sisältää mahdollisesti enemmän myrkkyjä kuin toiset. Tätä mieltä ovat eurooppalaiset tutkijat.

Independent-lehti kertoo tatuointimusteita koskevasta tutkimuksesta, jota Euroopan kemikaalivirasto työstää parhaillaan.

Etenkin punainen väri on yhdistetty erilaisiin iho-ongelmiin, muun muassa turvotukseen ja arkuuteen, koska se sisältää elohopeasulfidia, lehti kirjoittaa.

Rekkis juttuja

Kokemuksesta puhun...

Pelkkää  huomionhakuisuutta se on. Vaikka ihan tavis, niin yritetään  erottua sitten edes leimoilla. Monella naisella näkyy hihoissa isot kuvat, hihat käärittynä kuvat esillä sitten istutaan klyyvari pikkusen pydessä siellä latella/ sidulla ja aina sivusilmillä yyteröidään, että huomaaks kukaan, kattooks kukaan ja yritetään olla nyt sitten niin erillaisen erikoisia, rohkeita ja boheemeja, nostetaan vähän lisää hihaa.

No..

Kyllä ne rupee ne kuvat siinä korpeamaan, kun ikää karttuu ja ei sitä niin framella enää haluttaisi ollakaan. Elämään on tullut muutakin kuin itsensä näytteleminen ja  halutaankin olla ihan tavallisen siistin näköisiä, halutaan, että työura etenesi ja oltaisiin joka tilanteeseen edustuskelpoisia. Vanhempainilloissa yritetään olla järkevän oloisia, ei haluta puhua "villistä hurjasta nuoruudesta" hys sanallakaan, siinä kohtaa se sitten iskee viimeistään. Yritetään esittää lapsillekkin, että kuvien nahkaan otossa ei ole mitään hienoa ja vaikka ne itseltä löytyykin, kiistetään niiden yhteys menneeseen wt-tyyppisen elämään.

Se vanha jo vähän haalee kuva mikä ennen tuntui coolilta, näyttääkin nykyisin vähän urpolta, lapselliselta ja ennen kaikkea rumalta, sit sitä joutuukin piilottelemaan. Ei jaksaisi enää tuhannetta kertaa kertoa sitä samaa läppää siitä, mitä se esittää ja miksi otettu jne. ja minne aikoo tuherruttaa lisää, sitä virttä kun 10 vuotta on jo vedetty, niin hekuma esittelemisestä on jo tietty mennyt.

Ranteesta kyynertaipeeseen olevaa kuvaa kun ei oikein laaseroimaankaan kannata alkaa, eli neuletakkia vaan helteillä  sitten suojaksi.

Summasummarum. Pikkuisen yksinkertaisina tulee väkisinkin pidettyä noita tarrattuja irmoja, mutta tehkööt mitä haluaa. Vielä noita puhtoisia seksikkäitä naisellisia naisia kait riittää kuitenkin niitä haluaville.

Vierailija

Koe ilta wt naisena. Liimaa iholle feikki tatuoinnit ja laita lutkan vaatteet päälle. Oikein rohkea voi värjätä hiuksiin vaikka raitoja. Muista että et ole akateeminen vaan joku Alepan kassa tai lähäri.