Vierailija

Nämä pakkojuhlat masentaa ihmisen ihan täysin. Pariskunnat juhlivat keskenään ja sinkku on yksin. Omasta erosta aikaa puolitoista vuotta ja olen itkenyt tämän vapun yksin sohvannurkassa. Toivottavasti jatkossa ei tarvitse olla enää yksin. Hyvää vappua kaikille muille yksinäisille 😀

• ylös 12
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Toivottavasti ei nro 2 noin kuitenkaan. Ikuisesti 😱. Mutta nyt huomaan epätoivon astuneen mukaani... mikä sen parempi mieskarkotin 🙄. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvää vappua! Asiat voisivat olla huonomminkin.

T:kaksi kuukautta jatkuneen "flunssan"  ja rintakipujen (lt.keuhkosyöpä, hiv tai rintasyöpä) kanssa sängyssä pyörivä sinkku.

N28

Minulla ei ole minkäänlaisia kavereita ja sinkku olen ollut 10 vuotta. Minulla menee vielä huonommin siis.

Vierailija

Siksi ei kannata olla ensimmäinen eikä viimeinen pariutuja kaveriporukassaan :) eli hanki nuorempia kavereita joilla ei ole vielä perhettä

Vierailija

Ap, oliko ystäväpiirissäsi yhtään sinkkua silloin kun itse olit parisuhteessa? Muistitko ja välititkö heistä silloin yhtään?

Vierailija

Sama täällä. En kuulu mihinkään tiiviiseen kaveriporukkaan. Varmaan monet luulevat, että vappu ja muut juhlat menee omassa kaveripiirissä. Harmi kun sellaista ei sitten ole. Sitten, kun muut kyselevät, että mitä teit vappuna, niin mukava siihen on sanoa, että katsoin elokuvaa ja söin jäätelöä.

-ihan normaali mies

Vierailija

7-kyllä oli. Itseasiassa monta. Kävin kyllä ulkona heidän kanssaan, mutta en usein. Ymmärrän mitä tarkoitat. Ja siksi en myöskään tuppaa seuraan. Ymmärrän myös sen, että minun pitää hankkia sellainen elämä mikä tyydyttää minua. En voi jättää vastuuta onnestani muiden käsiin. Ero oli rankka ja olen kuluttanut voimani sen käsittelyssä. Nyt elämä alkaa voittaa ja pitää miettiä sitä omaa, tyydyttävää elämää. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat