On IDIOOTTIMAISTA lähteä lomalle Thaimaaseen!
On IDIOOTTIMAISTA lähteä lomalle Thaimaaseen!
klo 21:18 | 29.4.2017
Minä lennän Thaimaahan. Miksi suomen kieli on niin vaikeaa? Viettekö lapsennekin Puuhamaaseen?
Minä lennän Thaimaahan. Miksi suomen kieli on niin vaikeaa? Viettekö lapsennekin Puuhamaaseen?
Ladataan...
Thaimaaseen pääsee halvemmalla kuin Thaimaahan. Tarvitaan vain mielikuvitusta, kun "matkustaa" olemattomaan maahan.
Tuntuu olevan vaikeaa yllättävänkin monelle...
Idiootit matkustavat lentämällä. Etkö ole kuullut hiilijalanjäljestä? Haloo, onks valoo?
Ja minä kun kuvittelin, että ap puhuu Thaimaan hallituksen suojelemasta prostituutiosta, erityisesti lapsiprostituutiosta, ja sen takia - mikä olisi aivan oikein - pitää Thaimaan-matkustelua idioottimaisena.
Jokaisen palstalaisen luulisi tähän mennessä jo oppineen, että "Thaimaaseen" on oikea palsta oikein kirjoitus muoto ko. sanalle.
Jaa-a. Mä itse lomailen mieluummin Rivieralla.
Mitä väliä? Jokainen kuitenkin tajuaa mistä on kyse, turhaa pilkunviilaamista.
Jumankekka, olet idiootti.
Thaimaahan tai Thaimaaseen.. ihan sama! Idioottimaista sinne jokatapauksessa on lähteä. Karsee paikka!
Ennemmin idiootti kuin ihminen, jonka suurin ongelma on tätä luokkaa.
Miksi sinä pädet tämmösellä?
Joo, tiedostavat nettijeesustelijat hiihtävät lomilleen ja kotona ollaankin sitten pimeässä ja kylmässä, mutta oma sädekehä valaisee ja lämmittää sekä maailma pelastuu. Tai ainakin vaaditaan sitä muilta.