Vierailija

Koska miehet kuolevat naisia nuorempina ja yhä useampi mies on vanhapoika / MGTOW + naisten epäuskollinen pariutumiskäyttäytyminen johtaa siihen että vanhoja yksinäisiä mummoja tulee olemaan yhä enemmän.

• ylös 15
  • alas 46

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei niistä miehistä mihinkään vanhoina ole ollut tähänkään asti joten mikään ei muutu. Eiväthän ne ees elä niin vanhoiksi kuin naiset. Luonnon oma keino rajoittaa lisääntymistä on tuo naisten valikoivuus ja se on ihan hyvä juttu se. Jää ees osa viallisista geeneistä matkan varrelle.

• ylös 38
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska miehet kuolevat naisia nuorempina ja yhä useampi mies on vanhapoika / MGTOW + naisten epäuskollinen pariutumiskäyttäytyminen johtaa siihen että vanhoja yksinäisiä mummoja tulee olemaan yhä enemmän.

Miehethän ne hameiden perässä juoksevat ja pettävät, jolloin nainen lähtee eikä  välttämättä pariudu uudelleen. Joten miesten syytä on se etteivät naiset huoli miehiä.

• ylös 23
  • alas 6
Vierailija

Naiset viettävät jo nyt yksinäisen vanhuuden, joten ei siinä mitään mullistavaa muutosta ole tulossa. Yhteisöllinen asuminen tulee todennäköisesti lisääntymään ainakin kaupunkilaisten, kohtuullisesti toimeentulevien keskuudessa. Olen itsekin ystävieni kanssa semitosissani suunnitellut, että sitten aikanaan hankitaan asumismuoto, jossa jokaisella on omat  tilat mutta myös yhteinen keittiö ja oleskelutila. Yhdessä pystymme hankkimaan sinne myös nuoren, komean lähihoitajapoitsun huolehtimaan meistä.

(Nyttemmin olen kyllä parisuhteessa, mikä hieman sotkee tuota suunnitelmaa :-))

• ylös 43
  • alas 0
Vierailija

Leskistä 80 prossaa on naisia, joten yksinäisten mummojen osuus on aika suuri jo nyt. Mutta mummot voi vaikka ryypätä keskenään ja kutoo sukkia, että kyllähän se aika niillä kuluu.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne hameiden perässä juoksevat ja pettävät, jolloin nainen lähtee eikä  välttämättä pariudu uudelleen. Joten miesten syytä on se etteivät naiset huoli miehiä.

Ehei. Se on loogisesti ottaen naisten syytä, koska naiset taas ovat niin julmetun passiivisia, että ajavat miehet juoksemaan niiden hameiden perässä.

• ylös 5
  • alas 18
Vierailija

Höpö höpö. Minä olen yksin asuva aseksuaali vela, enkä tunne koskaan yksinäisyyttä. Minulla on ihania ystäviä ja mielenkiintoisia harrastuksia. Jos viihtyy mainiosti itsensä kanssa (oma seura paras seura), ei silloin tunne oloaan yksinäiseksi :)

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Mä tykkään eläimistä ja uskon vanhuksenakin omistavani kissan tai koiran. Lisäksi toivon olevani niin vetreässä kunnossa, että voin käydä kahviloissa ystävien kanssa, oopperassa, taidenäyttelyissä, konserteissa, museoissa, ihailemassa luontoa ja matkustella paljon. Mihin miehiä edes tarvitaan?

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

¨Nainen voi aina hankkia lapsen tai pari, ei tarvi ihan yksinäistä vanhuutta viettää. Ja onhan ystäviä ja sukulaisia. Ja jos jossain vaiheessa haikailee miestä, niin mikään ei ole naiselle sen helpompaa kuin saada mies, vanhanakin onnistuu. Suurin osa mummoista ei vaan ole pätkääkään kiinnostunut miehistä, miksi ottaa joku passattava, kun yksinkin pärjää hyvin. Omaishoitajaksi sitä naiset vanhemmiten joutuu, jos on mies ja sen jälkeen edessä pitkä leskeys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Minä olen yksin asuva aseksuaali vela, enkä tunne koskaan yksinäisyyttä. Minulla on ihania ystäviä ja mielenkiintoisia harrastuksia. Jos viihtyy mainiosti itsensä kanssa (oma seura paras seura), ei silloin tunne oloaan yksinäiseksi :)

Just noin!

Vierailija

Ei vanhus voi turvata ystäviin. Olen tarkkaillut viittä yli kasikymppistä ja ystävät on joko kuolleet tai vanhuuttaan niin huonossa kunnossa, että niistä ei ole seuraa. Joskus voivat soitella.

Esim 87-vuotias läheiseni meni vuosittaiselle luokkakokouspaikalle vuosittaiseen aikaan. Ei ketään muuta tullut enää.

Mummoni kaikki ystävät olivat kuolleet, kun hän oli 93-vuotias.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
¨Nainen voi aina hankkia lapsen tai pari, ei tarvi ihan yksinäistä vanhuutta viettää. Ja onhan ystäviä ja sukulaisia. Ja jos jossain vaiheessa haikailee miestä, niin mikään ei ole naiselle sen helpompaa kuin saada mies, vanhanakin onnistuu. Suurin osa mummoista ei vaan ole pätkääkään kiinnostunut miehistä, miksi ottaa joku passattava, kun yksinkin pärjää hyvin. Omaishoitajaksi sitä naiset vanhemmiten joutuu, jos on mies ja sen jälkeen edessä pitkä leskeys.

Minulla on lapsi, nyt kolmikymppinen. En ole laskenut tulevaisuuttani hänen varaansa, päinvastoin, toivon että hän löytää paikkansa työn ja asuinpaikan maailmalta (Australia tai Kanada), kuten suunnittelee.

Naisen on vanhana todella vaikea löytää mies, koska he kuolevat nuorempina. 60-70 -vuotiaat ystävättäreni ja 80-vuotiaat sukulaistätini ovat yksineläjiä, olleet siitä saakka kun ovat leskeksi jääneet tai aikuisiällä eronneet. Fiksuja, tasa-arvoisia 60+ miehiä ei pääkaupunkiseudulla todellakaan riitä edes nuoremmille ikäluokille, saati tuon ikäisille kun alkoholismi, muut sairaudet ja kuolema ovat verottaneet miesten määrää.

Naisten turvaverkosto onkin toisissa naisissa.

Vierailija

Yli kasikymppisenä useimmat alkavat raihnastua ja pois kotoa liikkuminen vaikeutuu.

Tulee polvi- ja lonkkakulumia, verkkokalvon rappeumaa, ajokyvyttömyyttä, dementiaa.

Vierailija

Miksi naiset eivät tee numeroa siitä etteivät tarvitse parisuhdetta toisin kuin nämä oman tien miehet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vanhus voi turvata ystäviin. Olen tarkkaillut viittä yli kasikymppistä ja ystävät on joko kuolleet tai vanhuuttaan niin huonossa kunnossa, että niistä ei ole seuraa. Joskus voivat soitella.

Esim 87-vuotias läheiseni meni vuosittaiselle luokkakokouspaikalle vuosittaiseen aikaan. Ei ketään muuta tullut enää.

Mummoni kaikki ystävät olivat kuolleet, kun hän oli 93-vuotias.

Korjaan: mummoni kuoli tuolloin. Ystävänsä olivat kuolleet jo vuosikausia aiemmin. Samoin melkein kaikki sisarukset ja nkkden puolisot. Veljensä eli vuotta vähemmän.

Vierailija

Älkää tosissanne luulko, että pystytte pitämään ystävyyssuhteita vanhuksina kuten nyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkää tosissanne luulko, että pystytte pitämään ystävyyssuhteita vanhuksina kuten nyt.

Niin ei tästä voi syyttää mitään pariutumiskulttuuria kun se on aina mennyt niin ettei miehet huolehdi terveydestään jolloin nainen jää yksin. Se että ystävät katoaa on sama niin miehillä kuin naisilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ei tästä voi syyttää mitään pariutumiskulttuuria kun se on aina mennyt niin ettei miehet huolehdi terveydestään jolloin nainen jää yksin. Se että ystävät katoaa on sama niin miehillä kuin naisilla.

siis olen luullut, että miehet elää kunnollisesti parisuhteessa ja vaan sinkkuna ovat heitteellä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.