Mielipidekyselyt, moniko näitä täyttelee?
Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja. Pisteet voi muuttaa lahjakorteiksi ja eurot saat Paypaliin. Meidän perhe on saanut muutamia lahjakortteja ja euroja näistä, vähävaraiselle kaikki on aina kotiinpäin.
Kaikki firmat maksavat varmasti, mutta varo paneeleita joissa luvataan lyhyestä kyselystä suuria summia. Listaa paneeleista:
Euroina maksavat:
Pisteinä maksavat:
Kertokaa toki lisää sivuja jos tiedätte!
Kommentit (52)
Minulla takana jäsenyyttä muutamissa sivustoissa muutama vuosi. Palkkiot tulevat ajallaan (paypaliin heti, lahjakortit muutamassa viikossa)
Kannattaa täyttää oma profiili noissa sivuissa mahdollisimman tarkkaan niin tulee varmasti sellaisia kyselyitä joita sitten pääsee oikeasti täyttämäänkin, ettei tule heti "et valitettavasti kuulu kohderyhmään" viesti.
joissakin sivuissa voi itse valita monta kyselyä kuukaudessa haluaa täyttää, oletuksena se on 0-1...
profiilin täyttäminen tosiaan kyllä kannattaa ja ainakin jotkut paneelit tarjoaa uutta kyselyä jos et ekaa pääsekään äyttämään
pari vuotta näitä kyselyitä olen täytellyt ja kaikki palkinnot / palkkiot tulleet asiallisesti. piste paneeleissa kestää osassa vaan turhan kauan että saa ulos jotain.
Muutaman vuoden kokemuksella voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen täysin - niissä jotka maksavat euroina on paljon helpompi olla jäsenenä kun näkee tarkasti montako euroa paneelin tililleni on kertynyt. Ei tarvitse ruveta tekemään mitään muunnoksia piste-euro välillä.
Itse aina iltaisin tv:tä katsoessa vastaan samalla tulleisiin kyselyihin - kätsyä!
cint:in paneeleihin oli tullu android sovellus, kannattaa ladata!
Vierailija kirjoitti:
cint:in paneeleihin oli tullu android sovellus, kannattaa ladata!
tämä kiinnostaa, onko joku jokeillut jo?
Noista ei makseta tarpeeksi jotta luovuttaisi firmojen käyttöön omat mieltykseni.No thanks.
Vierailija kirjoitti:
Noista ei makseta tarpeeksi jotta luovuttaisi firmojen käyttöön omat mieltykseni.No thanks.
Vastaan aina mitä sattuu. Ainakin näppäilyä vaativiin vastaan vain , tai .
Vierailija kirjoitti:
Aika usein käyttäjistä kerättyä dataa myydään kylmästi eteenpäin ilman että sinä siitä hyötyisit penniäkään, näissä sentään sinäkin hyödyt. Rehellisesti sanottuna itseäni ei edes pelota antaa meidän perheen mieltymyksiä firmoille...
Appstoresta / play kaupasta kannattaa ladata OpinionAPP jonka avulla on todella kätevää ja nopeaa vastailla cintin paneeleiden kyselyihin!
Suomitutkasta saa aina Gogift (ent. Presentcard) superlahjakortin kun on kymmenen euron edestä kysymyksiin vastaillut. Lahjakortti käy tosi moneen paikkaan niin nettiostoksiin kuin kivijalkamyymälöihinkin. Kysymysten määrästä riippuen korvaus kerrasta n. 0,2 - 0,8 €. Hullun hommaahan tuo on, tuntipalkoille ei todellakaan pääse. Mutta hei, "ilmaista rahaa" köyhälle. Itse olen jo varmaan satasen edestä hakenut kotiini roinaa Motonetistä. Kovin paljoa ei kannata alkaa huijaamaan, ilmeisen tarkkaan kai analysoivat noita vastauksia ja ennekuin lähettävät lahjakortin menee jonkun aikaa. Sopivasti nopeuttaen eikä luo useita tunnuksia niin homma toimii ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein käyttäjistä kerättyä dataa myydään kylmästi eteenpäin ilman että sinä siitä hyötyisit penniäkään, näissä sentään sinäkin hyödyt. Rehellisesti sanottuna itseäni ei edes pelota antaa meidän perheen mieltymyksiä firmoille...
Itse en ainakaan Suomitutkalle ole antanut kuin kyselyä varten tehdyn sähköpostiosoitteen, asuinkaupungin ja ehkä syntymävuoden. Joihinkin kyselyihin olen saattanut ilmoittaa siviilisäätyni ja lasten lukumäärän, yleensä "en halua kertoa"
Private selaintilassa selainhistoria ja cookiesit pyyhittynä ilman nimeä ja puhelinnumeroa koen olevani melko hyvillä vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa täyttää oma profiili noissa sivuissa mahdollisimman tarkkaan niin tulee varmasti sellaisia kyselyitä joita sitten pääsee oikeasti täyttämäänkin, ettei tule heti "et valitettavasti kuulu kohderyhmään" viesti.
Tai sitten ei. Kun profiilisi on mahdollisimman ympäripyöreä saat kyselyitä enemmän. Jos jossain vaiheessa kyselyä huomaavat, että et kuulukaan kohderyhmään, kysely sujuu sutjakkaammin ja saat silti kyselystä luvatut rahat.
appstoresta / play kaupasta kannattaa ladata cintin paneeleille oma sovellus OpinionAPP, helpottaa tosi paljon kyselyiden täyttämistä!
profiili kannattaa kyllä täyttää oikeasti niin kunnolla kuin mahdollista, muutamasta sivusta tuli kutsuja mutten oikein koskaan kuulunut muka kohderyhmään mutta nyt kun täytin profiilin niin pääsen vastaamaan
Vierailija kirjoitti:
profiili kannattaa kyllä täyttää oikeasti niin kunnolla kuin mahdollista, muutamasta sivusta tuli kutsuja mutten oikein koskaan kuulunut muka kohderyhmään mutta nyt kun täytin profiilin niin pääsen vastaamaan
Tähän kommenttiin voin kyllä yhtyä, samoin kannattaa tuo appi ladata ja ainakin kokeilla!
'12 kesällä liityin ensimmäiseen sivuun (muistaakseni triaba paneeli) ja siitä lähtien olen täytellyt eri kyselyitä, yhtenä havaintona palkkiot ovat parantuneet viidessä vuodessa ja vuotuisat kysely määrät lisääntyneet valtavasti.