Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Tunnekuohussa kannattaa lähteä omiin oloihin. Onko mahdollista mennä jollekin kaverille tai hotelliin tms.?

Älä sano vaimolle sanaakaan. Lapsille vain ystävällistä puhetta.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Kuka allekirjoittaa viestit omalla nimellään, ellei kyseessä ole joku tuntematon/pomo tms? Ja vielä Make. Epäuskottavaa.

• ylös 24
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Otitko asian puheeksi vaimosi kanssa? Toivottavasti pysyt viileänä kodin seinien sisällä. Pura vihaasi vasta myöhemmin.

Vierailija

Tämä on varmaankin se "ammattitrolli" heittämässä elämäänsä kankkulan kaivoon.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Normikäytöstä naisilta. Sellaista naista ei olekaan joka ei pettäisi. Jokainen naimisissaoleva mies on tähän varautunut. Avioehto heti ja paperit kuntoon omaisuudenjaon varalle. Kai teillä on edes omat tilit?

• ylös 10
  • alas 16
Vierailija

No, onko ihme? Minäkin pettäisin, jos mulla ois tuollainen lassukka miehenä, joka käy avautumassa VAUVA-PALSTALLA!

• ylös 14
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normikäytöstä naisilta. Sellaista naista ei olekaan joka ei pettäisi. Jokainen naimisissaoleva mies on tähän varautunut. Avioehto heti ja paperit kuntoon omaisuudenjaon varalle. Kai teillä on edes omat tilit?

Lisäksi joka lapsesta isyystesti.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
0/5

Jo otsikko huutaa Provoa.
Viesti vielä huonompi.
Miksi et edes yritä?

Vierailija

Tällaista voi toki sattua ja sattuukin, ja jos joku mies oikeasti tässä tilanteessa ryntäisi vauva foorumille avautumaan (nope) niin viimeistään kirjoitusasu yms. paljastaa paskaksi provoksi :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimo meni äsken saunaan lasten kanssa ja jätti puhelimen auki keittiön pöydälle varmaan vahingossa. Olin tekemässä ruokaa, kun kuulin viestin äänen vaimon puhelimesta jossa luki lähettäjä "Marko" ja pieni pätkä siitä viestistä:

"Älä sä turhaan murehdi sitä.. Ei kukaan saa tätä meidän salaisuutta tietoon, ja sitäpaitsi ei tää nyt mikään niin iso juttu ole.. Pidetään tää vaan meidän kahden välisenä juttuna, eikä kerrota ulkopuolisille, jooko? Mä haluan sua nyt niin paljon, että mun oli pakko lähtee ihan ulos kävelemään, kun en voinut olla paikoillani. Pääseksä käymään tänään jossain? Mennään vaikka hotelliin yöksi tai jotain.. Soita kun pystyt.. Make"

Kyllä, tein väärin kun menin avaamaan viestin, mutta oli pakko kun lähettäjänä oli tuntematon mies!! VOI V*TTU!! AKKA SIIS KÄYNYT VIERAISSA! Olishan se pitänyt vaan arvata, ei ihmekkään kun on ollut niin tiukkana viimeaikoina eikä ole _yhtään_ lämmennyt, vaikka olen yrittänyt hemmotella ja järjestää makkarinkin puolella meille aikaa. Tässä siis syy voi j*malauta s*atanan s*atana.. Mitähän tässä nyt pitäis tehdä?? On semmoinen fiilis että tältä makelta murtuu kohta leukaluu.. Ei v*ttu! Vaimo edelleen saunassa.. Mitä teen?!?! Nyt on tunteet niin pinnassa että HUHHUH!!

Sano vaimolle, että lukee ihan pikaisesti muutaman vauva.fi:n uusimman aloituksen?

Vierailija

Viesti oli tarkoitettukin nähtäväväksi. Vaimosi kanssa nauuretaan sulle. Ja pienelle...

T Make

Sivut