Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Herätessäni tänään aamulla huomasin oikeassa korvassani outoa huminaa! Korva ei ole lainkaan kipeä eikä tunnu että olisi lukossa. Kaikki äänet kuitenkin kuuluvat vaimeammin oikeassa korvassa ja humina on jatkuvaa. Todella epämiellyttävä tunne ja tuli kuin tyhjästä, mutta ei siis ole kipua. Voiko kyseessä olla korvatulehduksen alku vai mistä on kyse? Ja olen siis 21v enkä ole ennen kärsinyt mistään vastaavasta. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Verenpaine tuottaa tuota, mutta olet aika nuori. Nainen? Pillerit voi nostaa verenpainetta nuorellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Verenpaine on ihan kunmossa ja olen muutenkin täysin terve. Enkä käytä pillereitä tai mitään lääkitystä.

Vierailija

Ei ainakaan tunnu että olisi niska jumissa. Varmaan katson nyt jos ei parissa päivässä meni ohi niin sitten lääkäriin. Mietin vain että kuuluko korvatulehdukseen tällaisia oireita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niska jumissa?

Tämä minullekin tuli mieleen. Toisesta korvastani katosi kuulo hetkellisesti tuon takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko käynyt korvien puhdistuksessa

Mietin juuri että onkohan vain vaikkua kiertynyt. Putsaan korvat säännöllisesti, ehkä jopa liian usein ja tiedän kyllä et vainupuikko saattaa työntää likaa vain syvemmälle, mutta olen tehnyt niin jo vuosia eikä ongelmaa aiemminkaan ole tullut