Vierailija

Jotain rajaa tähän pyhäpäivän rauhan rikkomiseen.

• ylös 27
  • alas 51

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Mä meinasin aloittaa kans, mutta muistin, että on pitkäperjantai. Poraan vasta huomenna. Ehkä naapurisi ei muistanut?

• ylös 24
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Perjantai-iltapäivä, puoli kuusi, miksi ihmeessä ei saisi porata? Vapaapäivänä monella on aikaa remonttihommiin.

• ylös 71
  • alas 32
Vierailija

Mitä ihmeen nillitystä? Neljä päivää aikaa tehdä täyspäiväisesti remppaa!! Mene kirkkoon jos häiritsee.

• ylös 36
  • alas 33
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että naapurillesi se on pyhäpäivä?

Säännöt ovat sääntöjä!! Tulenko teille poraamaan keskiyöllä? Mulla silloin vapaata aikaa, mitä?

• ylös 21
  • alas 47
Vierailija

Toisille tämä päivä on normaali työpäivä. Itsekin aion imuroida ja pestä pyykkiä työpäivän jälkeen.

• ylös 58
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi jos poraisi huomisaamuna 7:ltä, kun ei ole pyhä?

Ei haittaa, nousen ylös juuri niihin aikoihin.

Vierailija

Me ainakin tehdän tää koko pääsiäinen remonttia niin perkeleesti kun saatiin lapset lähtemään siskoni ja äitini kanssa mökille. Ihanaa kun saa jotain aikaiseksikin kun koko päivä aikaa aamusta iltaan, eikä ole koko ajan joku lahkeissa roikkumassa tai kitisemässä kun toinen kiusaa. Parasta parisuhdeaikaa kun saadaan miehen kanssa puuhata kahdestaan kaikkea mielekästä:)

• ylös 31
  • alas 13
Vierailija

Miksi sitten kakarat saa kiljua, huutaa, tömistellä ja parkua klo 5.30 alkaen aamusta? Onko niillä joku oikeus siihen?

• ylös 46
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että naapurillesi se on pyhäpäivä?

Säännöt ovat sääntöjä!! Tulenko teille poraamaan keskiyöllä? Mulla silloin vapaata aikaa, mitä?

Niin mikä sääntö ja missä? Ei missään lue että pitkäperjantaina ei saa käyttäytyä niin kuin minä tahansa muuna perjantaina. Yöllä taas ei saa mekastaa, sehän on selvä asia. Yö on yö kaikille, pitkäperjantai taas ei ole mikään erikoispäivä kaikille eikä edes useimmille.

• ylös 42
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen valituksen jos joku alkaa poraamaan! SE ON VARMA!!

Minne? Jeesukselle? Paaville? kirkkovaltuustoon?

• ylös 39
  • alas 8
Pyhä meni, tervetuloa normipäivä

Mutta eihän pyhässä edes ole enään mitään pyhää, jos miettii et kaupat saa olla auki ja työläisten pyhälisät ollaan ottamassa pois.

• ylös 18
  • alas 7
Vierailija

Ei kai kukaan oikeasti ole tällainen kun täällä aloituksissa? Itse olen uskossa ja ihan olen pyykkiä pessyt normaalisti, tai konehan se pesee. Kyllä mä mietin pitkäperjantaita ja ei nyt lasten kanssa just tänään harrasteta mitään karkkipäivää/elokuvissa tai kaupassa käyntiä tai ylimääräisiä huvituksia. Jonain vuosina on käyty pitkäperjantain kirkossa, tänä vuonna mennään pääsiäispäivänä sitten kirkkoon. Mutta ei, ei mua häiritse jos joku tamppaa mattoja/poraa/remppaa/tai vaikka juo baarissa koko pääsiäisen.

Ja kyllä, mulle pääsiäinen on vuoden suurin juhla, olen paastonnut 40 päivän pääsiäispaaston jne, mutta ajattelen että se mun pääsiäinen ei pilaannu siitä jos naapuri imuroi..

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kakarat saa kiljua, huutaa, tömistellä ja parkua klo 5.30 alkaen aamusta? Onko niillä joku oikeus siihen?

Meinaatko että lapset ja aikuinen ovat sama asia noin niinkuin älyllisesti. Aikuinen itse päättää ja ottaa vastuun teoistaan. Lapset käyttäytyvät tunteen mukaan eivät pahemmin ajattele asiaa sen suuremmin.

• ylös 4
  • alas 12
Vierailija

Istutteko te nillittäjät selkä suorassa hiljaa koko päivän, vai mikä kiukuttaa? Ihan normi vapaapäivä. Tuskin teitä ketään haittaa poraaminen normaali lauantainakaan.

• ylös 11
  • alas 8
Vierailija

Meidänkin naapuri käytti jotain muuta isoäänistä konetta pihalla ja heräsin päikkäreiltä meteliin. Itse toimistotyöntekijänä vetäydyn vanhanaikaisesti pääsiäisenä hiljaisuuteen ja nautin rauhasta. Tein torstaina koko pääsiäisen ruokaostokset, ettei tarvitse mennä kauppoihin. Pihatöitä (haravointia ja kupsutusta) kyllä harrastan. Ajattelen, että on sääli, että kaikki on nykyisin auki ja "goingin" 24/7. Pääsiäisen kaltaiset breikit olisivat kaikille tosi tärkeää palautumisaikaa.

• ylös 10
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen valituksen jos joku alkaa poraamaan! SE ON VARMA!!

Uh....Nyt pelottaa...Kenelles pelle ajatteli valittaa?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.