Kommentit (6)

hohhoijaa

Itselläni kolme lasta. Kaksi poikaa ja tyttö. Toisella pojallani pitkät hiukset ja molemmissa korvissa kaksi korvista. Ensimmäisen korvakorun ottamisen jälkeen isoisänsä oli "luvannut" repiä korun irti jos poika sitä ei itse ota pois. Koska "tuommoset ei oo poikien juttuja!" Isänsä ei ollut kommentoinut tilanteeseen mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta tekee itsemurhaa, kun jopa sukupuolet halutaan hävittää. Korvikset ja pitkä tukka ei sinällään tee neitiä, mutta minusta sukupuoli-identiteetin saavuttamiseen pitäisi pikemminkin kasvattaa kuin häivyttää sitä. Ei minua ainakaan kiihota kukaan, jolla ei ole oikeasti munaa (sekä fyysisesti että henkisesti). Mies ei saa olla vässykkä.
'

Sinä ja sinun ajatus maailmasi ovatkin muinaisraunio, joka ei ole yleinen mielipide  ainakaan Suomen pääkaupungissa. Voi olla että joku muslimimaa lähi-idässä näkee aatteesi samoin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta tekee itsemurhaa, kun jopa sukupuolet halutaan hävittää. Korvikset ja pitkä tukka ei sinällään tee neitiä, mutta minusta sukupuoli-identiteetin saavuttamiseen pitäisi pikemminkin kasvattaa kuin häivyttää sitä. Ei minua ainakaan kiihota kukaan, jolla ei ole oikeasti munaa (sekä fyysisesti että henkisesti). Mies ei saa olla vässykkä.
Vässyköitä taitaa olla lähinnä ne miehet jotka eivät viitsi huolehtia ulkonäöstään tai kodistaan koska se on "akkojen hommaa".

Vierailija

Ex-vaimoni yritti kasvattaa nuoremmasta pojastamme tyttöä kun enempää lapsia emme voineet saada. Hankki tälle nukkekodin, erilaisia nukkeja, koruja, ym tyttöjen tavaroita. Kiinnostivat poikaa max 2vkoa. Nyt 13v pojalla on eka tyttöystävä eli se siitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat