Ottaa niin päähän nämä sofielilt ja muut wt-nimet, että päätin nyt, että lapsemme nimi tulee olemaan Matti tai Maija
Kommentit (15)
Hieno päätös. Uskon että tulevaisuudessa tullaan kokemaan perinteisten nimien paluu. Ihmiset tympääntyy Jessicoihin.
Oman lapseni nimi on Aino.
Kiva kun ajattelet lapsia, ja haluat itsekin tulevaisuudessa. Suomi nousuun!
Kaikki aina parjaa mm. nimiä Sirkka, Pirkko ja Pirjo. Minä inhosin näitä nimiä ennen, mutta olen nyt alkanut pikkuhiljaa lämpenemään niille.
Kannattaa antaa sellainen nimi josta tykkää. Mutta en tajua miksi päättää lapsensa nimi sillä perusteella, että inhoaa joitain nimiä ja yrittää keksiä vain mahdollisimman erilaisen nimen.
Ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaan. Vuonna 2100 suomen yleisin etunimi on Muhammed.
Miksi kaikilla täytyisi olla tavallinen nimi? Mun mielestä Sofiel on hieno nimi.
Erinomainen nimivalinta :) Meillä on tyttötrio Senja, Eevi ja Aino. Eräs ystäväni kysyi enkö ajattele, miltä Ainosta tuntuu aikuisena olla "i know". Vastasin, että olemme suomessa ja Aino on suomalaiselle hyvä nimi!
Vierailija kirjoitti:
Hieno päätös. Uskon että tulevaisuudessa tullaan kokemaan perinteisten nimien paluu. Ihmiset tympääntyy Jessicoihin.
Oman lapseni nimi on Aino.
Tulevaisuudesta ei tiedä kukaan, mutta ainakin tällä hetkellä Aino on monin verroin suositumpi kuin Jessica. Itse asiassa niin suosittu, ettei se voi kokea mitään "paluuta".
Maija on ihana nimi. Jos meille olisi viimeksi tullut tyttö, olisi Maija. Tuli poika, ja sai erittäin harvinaisen etunimen (alle 20 Suomessa).