Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat tekevät sinut loiseksi?

Vierailija
27.03.2017 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun hampaillani kiinni sun suolen seinämässä ja imen sun vertasi.

Vierailija
2/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seitsemän lapsen isä ja työtön, inttiä pakoillut Suomi ensin -johtaja, jonka operaation Suomi ensin -ryhmä on tuominnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen. Siis loinen. En tee mitään yhteiskunnan hyväksi, mutta silti saan joka kuukausi 2000 euroa. Siis ihan tyhjästä. Joku muu elätii saa tyhjästä satoja euroja, mutta harva (ansiosidonnaista päivärahaa saavat poisluettuna) sentään 2000 euroa. Vi hyvät hyssykät! Enkä tarkoita Liisa Hyssälää, joka hänkin on tuhansien eurojen kuukausieläkkeellä.

Vierailija
4/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen iloiseksi kun ihmiset kohtelevat toisiaan hyvin ja ovat kohteliaita esim. ihan kaupungilla liikkuessa. On kiva kun tuntematon hymyilee ihan aidon vilpittömästi ja sanoo jotain mukavaa. Pienet ystävälliset eleet ihan toisilleen tuntemattomien välillä jotenkin lämmittävät mieltä tosi paljon. Sekä itseen kohdistuvina että ihan sivusta seuratessa. Tulen myös tosi iloiseksi kun näen äidin tai isän joka huomioi lastaan lämpimästi ja aidon iloisesti. Tuon tyyppinen ilo on tosi tarttuvaa! Myös aurinkoinen ilma tekee mielen iloiseksi!

Vierailija
5/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai lompakkoloiseksi :DDDD ämmät on niitä luonnostaan hehheh

Vierailija
6/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja jään kohta työpaikastani äitiyslomalle. Kuppaan yhteiskunnalta ja työnantajaltani 10 kuukauden muhkeat tukiaiset noilla lomilla, lisäksi lapsilisä alkaa juoksemaan.

Vierailija
7/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana ja jään kohta työpaikastani äitiyslomalle. Kuppaan yhteiskunnalta ja työnantajaltani 10 kuukauden muhkeat tukiaiset noilla lomilla, lisäksi lapsilisä alkaa juoksemaan.

oot ihan taatusti joku wt

Vierailija
8/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään uuden työpaikan/tarjouksen. Hetken olin todella iloinen, sitten valtasi huoli tulevaisuudesta, mitäs minä nyt teen? Jätänkö tosiaan vanhan työpaikan missä olen ollut monta vuotta, ja vanhat työkaverit?

Mutta normaalisti minut tekee iloiseksi salikissan pyöreä, timmi takamus edessäni. Se toimii *aina*!