Oudoimmat nimet joista pidät?
Ei tarvitse olla varsinaisesti "outoja" nimiä, vaan vaikka jotain tavallisia jotka eivät vaan ole muodissa. Itse jotenkin tykkään nimistä Aila ja Kirsti, en tiedä mistä johtuu.
Kommentit (45)
Sirkka. Tein nimestä aloituksen, koska haluaisin antaa sen juuri syntyneelle tyttärelleni.
Olen aina tykännyt nimestä Hanna. En osaa sanoa miksi, on jotenkin pehmeä ja naisellinen nimi. Aion antaa nimen lapselleni, jos joskus tytön saan, vaikka nimi onkin lähinnä tällä hetkellä 30-40-vuotiaiden naisten nimi.
Aune. Alapeukkuja varmaan satelee.:D
Lyyti. Menee silti korkeintaan lemmikin nimeksi.
Oon ihastunut Inkeri nimeen 😍 harmi kun lapsimäärä on täynnä... Samoin Juha ja Kalle olisivat voineet olla lasteni nimiä 😊
Rakastan luontonimia, suosikkejani ovat mm. Kaisla, Hilla, Tuuli, Usva, Lumi, Iiris ja Lilja. Minusta ne ovat normaaleita nimiä, mutta tiedän, että moni pitää niitä outoina.
Inari, Saana, Salla ym. Nimet jotka liittyvät Lappiin.
Maila. Ennen pidin kovasti myös Maisa-nimestä, mutta muuan Torppa pilasi sen.
Raol tai Raul, ei vaan jotenkin sovi suomalaisen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan luontonimia, suosikkejani ovat mm. Kaisla, Hilla, Tuuli, Usva, Lumi, Iiris ja Lilja. Minusta ne ovat normaaleita nimiä, mutta tiedän, että moni pitää niitä outoina.
Luontonimet ovat outoja, en ymmärrä miksi joku nimeää lapsensa niiden mukaan. Varsinkin syötävät nimet ovat kummallisia.
Kaaleppi, eli mun nimi. :) On kiusattu paljon, mutta silti tykkään nimestäni ja olen siitä ylpeä.