Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte käytetyt vaatteet?

Vierailija
17.03.2017 |

Eli vaatteet joita on käytetty pesun jälkeen, mutta jotka eivät ole niin likaisia että pitäisi pestä uudestaan.

Olen miettinyt erilaisia vaihtoehtoja, esimerkiksi jotain koria, pientä hyllyä tai kärryä. En halua laittaa niitä vaatteita kaappiin puhtaiden sekaan.

Ajattelin kysellä kuinka te toimitte, jos sieltä tulisi joku suunnitelmiani parempi huippuidea :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolille tai maahan. Tai senkin päälle. Tai vaatekomeroon jakkaralle.

Vierailija
2/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen erityinen käytettyjen vaatteiden teline, jota jotkut kutsuvat sohvaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuoli mihin nuo päätyvät. Siitä sitten joskus menevät pyykkiin.

Vierailija
4/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolille, erityinen vaateteline olisi kiva.  Tilava komero johon osasto puolipitoisille myös.

Vierailija
5/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parvisängyn kaiteelle tai mikä se on nimeltään, siinä on siis sellaiset tukipuut vajaan metrin korkeudella.

Jos olisi enemmän tilaa, hankkisin jonkinlaisen telineen.

Vierailija
6/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaapissa yksi hylly näille "puolipitoisille", ja lisäksi seinällä pieni naula johon mahtuu henkarissa pari vaatetta.

Sellaiset vaatteet joita "ei pestä ikinä" kuten villaneuleet, tuuletan ja laitan henkarissa roikkumaan takaisin kaappiin. Tuohon naulakkoon päätyvät esim. kauluspaidat joita voi pitää jokusen kerran putkeen pesemättä, ja kaapissa hyllyllä ovat esim. farkut.

Koska joku kuitenkin ihmettelee tätä puoliksi pidettyjen konseptia, niin selitän. Esim. farkut joilla istun metron penkillä eivät ole yhden päivän jälkeen pesua vailla, mutta eivät tunnu mukavalta pesustatulleiden seassa -> puolipitoisia. Lisäksi vaatteita tarvitaan eri päivinä eri käyttötarkoituksiin, perjantaina duunissa ollut siistinä pysynyt kauluspaita ei kaipaa vielä pesua, mutta ei pääse päälle kun lauantaina lähdetään uimahalliin tai ulkoilemaan lapsen kanssa -> puolipitoinen.

Vierailija
7/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateteline tai siro rekki.

Vierailija
8/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinää vasten olevan kuivaustelineen tai säilytysarkun päälle.

Vierailija
9/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raheja ympäri kämppää joiden päälle mahtuu käytetyt vaatteet. 1 makkarissa, 1 eteisessä, 1 keittiössä ja 1 olkkarissa. Jos tulee vieraita nyt niin roudaan kaikki makkariin. Tosin osalla lojuu myös käsilaukku ja salireppu, sekä työvaatteita&takkeja ja päiväpeitto&tyynyt jos ei jaksa/kerkee pedata.

Vierailija
10/10 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi