En tunne ketään joka kävisi LIDLissä
Siis en vain tunne. Ehkö ystäväpiirini on jotenkin "hienostunutta" mutta he eivät lidlissä käy. En minäkään. Jotenkin ne tuotteet eivät vaan tunnu luotettavilta, on ulkomaalaista lihaa jne. Ja ne tuotteet kuulemma ovat hankalasti aseteltu.
Kommentit (14)
Voi luoja että kuulostat sivistyneeltä...
Oletko aineissa kun noin hourit ap?
Tjaa.. Itse ostan korvakeppejä ja sen sellasta..
Minä tunnen useita. Suurinta osaa asiakkaista en tunne, kerran törmäsin lapseni leikkauksen tehneeseen kirurgiin. Tunnistin mutta en tunne.
Ei ole provo. Te vain elätte kuplassa.
Olet mun sankari. Ihanaa että jaoit tämän tiedon mun kanssa. Mäkään en ikinä käy Harrodsilla, kuulemma siellä on kaikenlaista omituista ulkomaalaista. Oli mulla yksi tuttu joka tunnusti käyneensä siellä mutta laitoin välit poikki.
Sitä ulkomaalaista lihaa myydään aloittajallekin sen tietämättä. Esimerkiksi HK:n Amerikkalainen pekoni tulee puolasta, samoin suurin osa leikkeleiden, einesten ja lihajalosteiden lihoista tulee ulkomailta.
Ja ihan kotimaista lihaa siellä myydään, lisäksi Lidl myy vain kotimaisia vapaan kanan munia samaan hintaan kuin muut tehotuotettuja ja Lidl valmistuttaa erittäin paljon tuotteitaan suomalaisilla pienyrityksillä suurten toimijoiden sijasta, esimerkiksi poisti kaikki Valion tuotteet valikoimistaan ja nyt valmistuttaa vastaavia tuotteita esimerkiksi pienjuustoloilla. Joten aloittajan käsitys menee pahasti metsään.
Joka kertaa asiakkaita on ja kassalla aina liiaksikin. Mitä lyhyemmät jonot, sen parempi.
Sinkkumies
Aika hyvä tärppi lopussa "kuulemma". 5/5.
Hei! Minä käyn Lidlissä!
t. Lapsesi opettaja
Pienet ympyrät sulla.
Ihan maalaista. Aito juntti.
Oletko kysynyt kaikilta tuntemiltasi ihmisiltä missä he tekevät ostoksensa ja missä eivät missään tapauksessa käy?
Jännää.