Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (9)

oleva ja tuleva äiti

Lohdullista luettavaa. Ylenltä tuli jossain vaiheessa pätkä jossa kätilöt puhuvat suunsa puhtaaksi ja ihan suoraan sanottuna olen siitä asti potenut pientä ahdistusta. Olenko nyt varmasti pessyt alapääni tarpeeksi hyvin ettei vaan haise niin kuin en olisi viikkoon käynyt suihkussa? Ehdinkö pestä itseni vielä ennen kotoalähtöä ja jos synnytys venyy niin pitäisikö käydä vielä ylimääräisellä pesulla ihan kaiken varalta ettei siitä tule puheita?
Karvoitustakin videossa arvosteltiin ja oltiin iloisia että posliini on yleistymässä. Minä en halua kaljua alapäätä kuin pikkutytöllä, mutta pitäisikö sentään synnytystä varten? Jos se kerran aiheuttaa pahennusta ja kätilöt juttelevat taukohuoneessa miten kamala puska silläkin oli haarovälissään?

Tämä kirjoitus, vaikka ei suoraan näihin asioihin ottanutkaan kantaa, rauhoitti kuitenkin mieltä jossain määrin. Onhan ne kätilöt nähneet jo niin paljon kaikenlaista.

Vierailija

Aivan varmasti saan, paljonko lyötte vetoa?? Tosin onneksi en ole yhtäkään rääkyvää rääpälettä vääntänyt, enkä siis kätilöitä "tarvinnut".

Vierailija

Kolme synnytystä takana ja vielä missään ei kauheasti ole ollut omille toiveille tilaa, aikaa tai edes mahdollisuutta... ensimmäisellä kerralla mentiin hätäsektioon. Toisella kerralla supistukset olivat niin kipeitä, että jalat menivät alta ja oksentelin holtittomasti niin kauan, kunnes sain epiduraalin. Sen jälkeen nukahdinkin ja heräsin vasta ponnistamaan. Kolmannessa käynnistetyssä kävi samalla tavalla kuin edellisessä, paitsi en saanut epiduraalia vaan spinaalin... 

Piip

En ainakaan itse joutanut synnyttäessä miettimään että mitä ne kätilöt nyt tästäkin ajattelee.. jälkeen päin vielä sairaalassa ollessa ei muistanut asiaa myöskään ajatella kun nyyti sylissä, ja näin paljon myöhemmin synnytyksestä ajattelee että väliäkö tuolla vaikka puska olisikin ollut ajelematta. :D

Vierailija

En minäkään miettinyt eka kerralla. Mieheltä kuulin sitten myöhemmin että oli toinen jotain ihmetellyt että miten se tommonen sekopää oikeen on, ja toinen vastannut että se on saanut semmoisen cocktailin ettei nyt ihme... Ikävä tunne kyllä jäi.

Vierailija

En ole kertaakaan ajatellut synnytyksessä (kaksi takan, kolmas ihan kohta), että mitähän kätilö musta ajattelee ja miltä näytä tai haisenko. Sen verran eri jutut mielessä (lähinnä kuinka näin kävi että tässä tilanteessa oon 😅).

En oo myöskään yhtään miettinyt sitä kun kätilö sanoi vauvan synnytyä, ettei tiedä on kakka äidin vai vauvan 😁.. Sanoin et en mä vaan tiedä tuliko kakkaa multa. Ja ihan sama vaikka olisikin tullut, ei sellaista voi siinä estää mitenkään.

Toinen jo takana

Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan ajatellut synnytyksessä (kaksi takan, kolmas ihan kohta), että mitähän kätilö musta ajattelee ja miltä näytä tai haisenko. Sen verran eri jutut mielessä (lähinnä kuinka näin kävi että tässä tilanteessa oon 😅).

En oo myöskään yhtään miettinyt sitä kun kätilö sanoi vauvan synnytyä, ettei tiedä on kakka äidin vai vauvan 😁.. Sanoin et en mä vaan tiedä tuliko kakkaa multa. Ja ihan sama vaikka olisikin tullut, ei sellaista voi siinä estää mitenkään.

No niinpä, et sä ite tunne vaikka kakkaa tulis. Vauvaa ulos puskiessas kummiski joudut käyttämään samoja lihaksia joilla pusket kakkaa ulos joten käytännössä sä kakkannat vauvanki ulos, vaikka hullulta kuulostaakin. 😂

Vierailija

Ai ei kätilö muka ole moksiskaan vaikka alkaisit masturboimaan siinä ja hieromaan ulostettasi naamaasi hoikateten virsiä samalla?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat