Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos teen jotain, kannan vasemmalla (oikea käsi vapaana), muuten kannan oikealla (vahvempi käsi, jaksan kantaa kauemmin)

Vierailija

Kannataisko lukea juttu. Kätisyydellä ei ollut merkitystä. Vielä ei ole lasta kannettavaksi, mutta miettiessäni tajusin, että kannan kissaa sylissä vasemmalla puolella.

Vierailija

Mä kun ajattelin, että pidän lasta vasemmalla, koska niin on luontevampaa pitää. Vasen käsi on lapsen pepun alla ja pystyn oikealla kädellä työskentelemään ja tarvittaessa tukemaan lasta ylävartalosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos teen jotain, kannan vasemmalla (oikea käsi vapaana), muuten kannan oikealla (vahvempi käsi, jaksan kantaa kauemmin)

Näin minäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tähän tiedemiehiä tarvita, eiköhän kantopuoli riipu kantajan kätisyydestä..

..ja kätisyys lähtee aivoista.

Muuten ihan smasta syystä naisilla on napit "naisten puolella".

Mumma vm.69

Samaa ajattelin myös. Nyt olen mumma ja pidän oikealla puolella ja olen vasuri. Se puoli tuntuu luontevammalta 😊

Vierailija

Olisipas ollut mukava lukea vähän enemmän tuosta aivojen työnjaosta ja tieteen perusteista, mutta valitettavasti nykyään suuri osa jutuista netissä on tällaisia, otsikko lupaa, vaan eipä teksti kerrokaan.

Itse kannan oikealla puolen koska vasen ei tunnu luonnolliselta. Vasemmalla ainoastaan kun teen jotain, mihin tarvitaan tarkempaa kättä. Lapsi viihtyy yhtä lailla molemmin puolin ja saa hellyyttä ihan tasapuolisesti puolesta riippumatta.

Vierailija

Oikealla puolella kantanut aina, koska vasemmalla teen asioita. Vasemmalla vain satunnaisesti, jos tarvii lepuuttaa oikeaa painosta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat