Pahin aivopierusi?
Tuli mieleen kysyä tälläistä, koska olen vieläkin pöyristynyt siitä mitä sanoin eilen :D
Meille tuli koiranpentu muutama viikko sitten ja koiralla meni vatsa sekaisin alkuviikosta. Raukka ripuloi vaan. Viikonloppua kohden vatsa alkoi rauhoittua ja koko viikonlopun ajan hoin koiralle ja miehelle että "hyvä kakka" kun tuli hyvää pötkylää jo. Itse sitten kävin eilen paskalla ja toimituksen tehtyäni katsoin spontaanisti pyttyy ja tokaisin sen kummempia ajattelematta "hyvä kakka." Sitten tajusin että mitä hittoa mä teen ja vedin pöntön. En sanonut miehelle mitä tuli tehtyä :D
Kommentit (7)
Töissä iltavuorossa jouduin vahtimaan erästä muistamatonta potilasta, jonka liikkuminen oli todella epävarmaa, mutta joka siitä huolimatta lähti liikkeelle yksin ilman hoitajaa.
Yöllä kuulin askelia ja säpsähdin hereille ekana ajatuksenani: "saako tuo liikkua yksin?"
Havahduin kokonaan hereille ja tajusin että joo, kyllä tuo minun mies vielä toistaiseksi ainakin saa ihan yksin kävellä ja hoitaa vessareissunsa.
Töissä vanhainkodissa meillä oli tapana merkitä taulukkoon, milloin kunkin asukkaan vatsa oli toiminut. Joskus itse vessasta tullessa kävi mielessä, että Noniin, pitääkin vetää kunnon viiva taulukkoon, kunnes tajusin ettei minun kakka taida täällä kiinnostaakaan ketään.
Oltiin kerran miehen kanssa anopilla käymässä ja hän esitteli uutta paitaansa. Minusta se oli hirveä, ja ajattelin etten voi sanoa mitä mieltä oikeasti olen siitä. Anoppi sitten kysyi mitä pidämme ja suustani pääsi välittömästi "hirveä." Anoppi ja mies katsoi mua pitkään mutta ottivat asian onneksi huumorilla.
Oltiin kaupassa joskus kun oli vielä vaippaikäisiä. Mä siinä ajatuksissani luen että vaipat 18kg. Täh 18 kg? ääneen sanon etteihän mikään lapsi punnerra 18 kiloa jöötiä. Muija katsoi hitaasti ja sanoi ooksä vittu noin tyhmä? Sitten alkoi nauraa ihan hervottomasti. No joo tiedän että se tarkoittaa lapsen painoa.
En keksiny ite mitään mut nauroin vedet silmissä tolle sun jutulle ap 😂