Ex-mies toivoo, että haikailisin hänen peräänsä, muttei itse nöyrry haikailemaan
...Lähettelee viestejä, joissa olettaa, että mulla on hirveä ikävä ja että meidän eromme on varmaankin aiheuttanut mulle suurta tuskaa. Varmaan toivoo, että myöntäisin jotta se hivelisi hänen itsetuntoaan. Ja ei siis todellakaan ole aiheuttanut tuskaa, oon vaan iloinen että pääsin siitä narsistista eroon...
Pitäisikö vastata, että joo en todellakaan sure? Vai jättää omaan arvoonsa? Tekisi mieli näpäyttää hänen narskunmieltään, mutta mietin, että seuraisikohan siitä raivokohtaus.
Kommentit (7)
Jonkinlainen "Anteeksi, kenen numero tää on"-viesti olisi varmaan paikallaan.
Paras näpäytys on se ettet vastaa mitään. Jos on oikeasti narsisti niin vastaus, oli sisältö mitä tahansa, vain hivelee hänen itsetuntoaan.
Paremmin osuu kun jätät täysin huomiotta.
Vaikkei olisikaan narsisti, ihmisiä risoo eniten huomiotta jättö.
Laita sen numero estoon tai vaihda numero uuteen salaiseen tai ilmoita että yhteydenotot ovat ei-toivottuja ja seuraavasta teet ilmon poliisiile ja vaadit rangaistusta kotirauhan häirinnästä sekä vainoamisesta.
Älä pelaa narsistin kanssa mitään pelejä,sillä se jos lähetät viestin on todellakin todiste,että sinulla on tunteita häntä kohtaan,ei väliä minkälaisia tunteita.Varmaan tekisi mielesi lähettää,mutta kylmintä mitä voit tehdä on jättää täysin reagoimatta häneen ja se on lopulta paras vaihtoehto.
Älä vastaa mitään. Jos on narsistinen, pahin tilanne on jäädä ilman mitään reaktiota.