Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näyttää vanhemmalta? Meikkaus yms vinkit

Vierailija
10.03.2017 |

Nyt ei ole kysymys alaikäisenä baariinpääsystä tai sellaisesta, vaan siitä että olen 30v kahden lapsen äiti joka on kyllästynyt omaan babyfaceensa. Lapset aloittavat kohta päiväkodin ensi kertaa ja pännii jo valmiiksi ajatus siitä, että joku tulee luulemaan minua taas teiniäidiksi. Tietenkin käytökseni on ihan aikuismaista ja pukeutumiseni normaalia, mutta tiedän kuinka jotkut tuomitsee heti ulkonäön perusteella enkä halua heti ensimmäiseksi sellaista leimaa, että olen nuori eikä minua oteta tosissaan. Tiedän juu, että on typerää ja vähän epävarmankin kuuloista miettiä tällaisia, mutta tekis nyt vaan kuitenkin mieli näyttää ikäiseltään vaikkapa vanhempainillassa! Jakakaa vinkkejä? En meikkaa lähes ollenkaan mutta olen valmis opettelemaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on turhaa miettiä tuollaisia. Ole oma itsesi vaan. Voit kertoa ikäsi jos oikein tytötellään. Minulla oli aikanaan sama ongelma, luultiin teiniäidiksi tai ei edes uskottu että lapseni olivat omiani. Vaikka olin yli 30 vuotta. Yksikin parahti puistossa että ethän sinä näytä yhtään äidiltä, sinä näytät joltain opiskelijalta! Edelleen yli nelikymppisenä huomaan että työelämässä pidetään jotekin osaamattomana kun luullaan nuoremmaksi. Se kyllä harmittaa ja napakasti kerron kyllä ikäni ja kokemukseni jos on tarvetta.

Vierailija
2/2 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, itsellä samaa ongelmaa. Yksi mies varmisteli ikää, kun menisin ihan 17 vuotiaasta. En tiedä oliko tuo vitsi, vai tosissaan, kiusaantunut olo tuli. Kunhan vaan converset jalkaan ja kånken reppu selkään, niin olisin 17. Tytöttelyä saa usein töissä. Teiniäidiksi ei kukaan suoraan ole sanonut, enkä sitä ole ollutkaan, ihmeissään kyllä ollaan kun tajutaan että minulla on lapsia. Syö itsetuntoa, koen ilman lapsia ollessa etten ole äitimäinen tyyppi, onneksi lasten kanssa minulla on aina äitimäinen olo, eikä epävarmuus silloin haittaa minua.

Tätä ei auta että olen hiljainen, minusta saa hyvin epävarman kuvan, mikä on lisäämään nuoremmalta vaikuttamista.

Mieluiten näyttäisin varmalta aikuiselta, vaikka vanhemmalta kuin olen, kuin epävarmalta teiniltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla